UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/3101
Назва: Роль міждисциплінарної інтеграції у формуванні клінічного мислення студента
Інші назви: Роль междисциплинарной интеграции в формировании клинического мышления студента
The Role Of The Interdisciplinary Integrations In The Formation Of The Clinical Thinking Of Students
Автори: Лисаченко, Ольга Дмитрівна
Лисаченко, Ольга Дмитриевна
Lisachenko, O.
Дата публікації: 2012
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Лисаченко О. Д. Роль міждисциплінарної інтеграції у формуванні клінічного мислення студента // Вісник проблем біології та медицини. – 2012. – Вип. 3, Т. 2 (95). – С. 133–135.
Короткий огляд (реферат): Для лікаря важливо мати не лише високий рівень теоретичної підготовки, а й досконало володіти практичними навиками та вміннями. Організація навчального процесу кафедри гістології, цитології та ембріології максимально направлена на орієнтацію студентів до їх майбутньої практичної діяльності, на розвиток у них практичного мислення, на підготовку спеціалістів високого професійного рівня, здатних в майбутньому діагностувати хвороби, успішно їх лікувати та планувати дієві заходи щодо їх профілактики; Для врача важно иметь не только высокий уровень теоретической подготовки, но и в совершенстве владеть практическими навыками и умениями. Организация учебного процесса кафедры гистологии, цитологии и эмбриологии максимально направлена на ориентацию студентов к их будущей практической деятельности, на развитие у них практического мышления, на подготовку специалистов высокого профессионального уровня, способных в будущем диагностировать болезни, успешно их лечить и планировать действенные меры по их профилактике; For the doctor is not only important to have a high academic level, but also fully own skills and abilities. The process of implementing Department of Histology, Cytology and Embryology, as indicated orientation of students to practical work in the development of their clinical thinking, learning in a professional manner, which can diagnose the disease in the future, treat them well and to plan effective prevention.
Ключові слова: міждисциплінарна інтеграція
гістологія
цитологія
ембріологія
клінічне мислення
навчальний процес
междисциплинарная интеграция
гистология
цитология
эмбриология
клиническое мышление
учебный процесс
interdisciplinary integration
histology
cytology
embryology
clinical reasoning
learning process
ISSN: 2077 - 4214
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/3101
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rol_mezhdistsiplinarnoy_integratsii_v_formirovanii_klinicheskogo_myshleniya_studenta.pdf71,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.