UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/3320
Назва: Вивчення когнітивного стилю студента як засіб індивідуалізації навчання
Автори: Скрипник, Ігор Миколайович
Скрыпник, Игорь Николаевич
Skrypnyk, I.
Приходько, Наталія Петрівна
Приходько, Наталия Петровна
Prikhodko, N.
Гопко, Олександр Феліксович
Гопко, Александр Феликсович
Gopko, O.
Дата публікації: 2014
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України "Українська державна стоматологічна академія"
Бібліографічний опис: Вивчення когнітивного стилю студента як засіб індивідуалізації навчання / І. М. Скрипник, Н. П. Приходько, О. Ф. Гопко // Сучасні технології управління навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах : матер. навч.-метод. конф. з міжнар. участю (Полтава, 2014). – Полтава, 2014. – С. 197–199.
Короткий огляд (реферат): Обгрунтовується думка, що вивчення когнітивних стилів студентів дозволяє викладачу сформувати стратегії, спрямовані на активні пізнавальні дії в процесі відбору матеріалу для формування, вираження і повідомлення думки в конкретній ситуації.
Ключові слова: когнітивність
індивідуалізація навчання
пізнавання
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/3320
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vyvch_kogn_stuly.pdf103,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.