UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/3663
Назва: Роль психологічної складової у формуванні професійної свідомості майбутніх лікарів -стоматологів
Інші назви: Роль психологической составляющей в формировании профессионального сознания будущих врачей-стоматологов
Role in the formation psychological components of professional consciousness of future dentists
Автори: Гасюк, Наталія Володимирівна
Іваницький, Ігор Олексійович
Мошель, Тетяна Миколаївна
Попович, Іван Юрійович
Гасюк, Наталия Владимировна
Иваницкий, Игорь Алексеевич
Мошель, Татьяна Николаевна
Попович, Иван Юрьевич
Gasyuk, N.
Ivanickiy, I.
Moshel´, T.
Popovich, I.
Дата публікації: 2014
Видавець: Всеукраїнська громадська організація «Наукове товариство анатомів, гістологів, ембріологів та топографоанатомів України», ВДНЗ України «Українська медична стоматологічна академія», Полтавське відділення Міжнародного фонду допомоги хворим з наслідками травм та захворювань
Бібліографічний опис: Роль психологічної складової у формуванні професійної свідомості майбутніх лікарів-стоматологів / Н. В. Гасюк, І. О. Іваницький, Т. М. Мошель, І. Ю. Попович // Світ медицини та біології. – 2014. – № 2 (44). – С. 219–222.
Короткий огляд (реферат): Автори обґрунтовано доводять, що якість підготовки молодих фахівців в умовах європейської системи залікових кредитів і зміни державних освітніх стандартів забезпечується психологічною складовою. Приведені в статті дані свідчать, що кваліфікаційний рівень майбутнього лікаря-стоматолога залежить від його вміння не лише обґрунтовувати клінічний діагноз, а й проводити змістовну діагностику і диференційну діагностику з даної дисципліни, що забезпечується наявністю інтелектуальної складової та психологічного підґрунтя; Качество подготовки молодых специалистов в условиях европейской системы зачетных кредитов и изменения госсударственных образовательных стандартов обеспечивается психологической составляющей. Приведенные в статье результаты свидетельствуют, что квалификационный уровень будущего врача -стоматолога зависит от его умения не только обосновывать клинический диагноз, но и проводить содержательную диагностику и дифференциальную диагностику по данной дисциплине, которая обеспечивается наличием интеллектуальной и психологической составляющей. Вопросу формирования личности врача-стоматолога в условиях современного медицинского образования уделяется достаточно большое внимание, которое, по нашему мнению, должно содержать и психологическую составляющую; Quality training of young professionals in a European system of credit loans and changes in state educational standards provided a psychological component. Given in the paper results suggest that the level of qualification of the future dentist depends on it`s ability not only to substantiate the clinical diagnosis, but also to conduct a meaningful diagnosis and differential diagnosis of this discipline, which is ensured by the intellectual component and psychological background. So the issue of identity formation dentist in today’s medical education paid enough attention, which in our opinion should contain a psychological component.
Ключові слова: свідомість
студенти
освіта
кваліфікація
підготовка
сознание
студенты
образование
квалификация
подготовка
consciousness
students
education
qualification
training
ISSN: 2079-8334
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/3663
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Role_in_the_formation_psychological_components.pdf193,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.