Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/371
Назва: Теоретичні передумови до вивчення периферичної нервової системи: черепні нерви
Інші назви: Теоретические предпосылки к изучению периферической нервной системы: черепные нервы
Theoretical background of peripheral nervous system study: cranial nerves
Автори: Тарасенко, Яна Альбертівна
Тарасенко, Яна Альбертовна
Tarasenko, Y.
Ключові слова: периферична нервова система
черепні нерви
лекція
периферическая нервная система
черепные нервы
лекция
peripheral nervous system
cranial nerves
lecture
Дата публікації: 2014
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Тарасенко Я. А. Теоретичні передумови до вивчення периферичної нервової системи: черепні нерви / Я. А. Тарасенко // Світ медицини та біології. – 2014. – № 4(46). – С. 214–218
Короткий огляд (реферат): У вищій школі при усному викладанні навчального матеріалу в основному використовуються словесні методи навчання. Серед них важливе місце займає лекція. Лекційні заняття дають систематизовані основи наукових знань з дисципліни, розкривають стан і перспективи розвитку відповідної галузі науки і техніки, концентрують увагу слухачів на найбільш важких, вузлових питаннях, стимулюють їх активну пізнавальну діяльність і сприяють формуванню творчого мислення. Навіть у вік новітніх інформаційних технологій лекції залишаються однією з провідних форм навчання в медичному вузі. Детальне вивчення анатомії периферичної нервової системи необхідне майбутнім лікарям незалежно від їх спеціалізації. В лекції представлені особливості топографії черепних нервів, їх розвиток, описані області іннервації та клінічні аспекти уражень окремих нервів; В высшей школе при устном преподавании учебного материала в основном используются словесные методы обучения. Среди них важное место занимает лекция. Лекционные занятия дают систематизированные основы научных знаний по дисциплине, раскрывают состояние и перспективы развития соответствующей области науки и техники, концентрируют внимание слушателей на наиболее тяжелых, узловых вопросах, стимулируют их активную познавательную деятельность и способствуют формированию творческого мышления. Даже в век новейших информационных технологий, лекции остаются одной из ведущих форм обучения в медицинском вузе. Лекция посвячена анатомии периферической нервной системы, детальное изучение которой необходимо будущим врачам независимо от их специализации. В лекции представлены особенности топографии черепных нервов, их развитие, описаны области иннервации и клинические аспекты поражений отдельных нервов; in high school in the oral teaching of the material mainly used verbal learning methods. Among them, an important place of lectures. Lectures provide a systematic way of scientific knowledge in the discipline, disclose the state and prospects of development of the relevant field of science and technology, attention is concentrated on the most serious listeners, key questions to stimulate their active cognitive activity and promotes creative thinking. Even in the age of advanced information technologies, lectures are one of the leading forms of training in medical school. Lecture posvyachena anatomy of the peripheral nervous system, a detailed study is necessary to future doctors, regardless of their specialization. The lecture presents particular topography of cranial nerves, their development, describes the area of innervation and clinical aspects of lesions of individual nerves.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/371
ISSN: 079-8334
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
cvet2014.pdf144,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.