Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/3719
Назва: Особливості проведення тестового контролю у процесі навчання медичної біології англомовних студентів-медиків
Інші назви: Peculiarities of the test control in the process of medical biology studying of English-speaking medical students
Особенности проведения тестового контроля в процессе обучения медицинской биологии англоязычных студентов-медиков
Автори: Овчаренко, Оксана Василівна
Ovcharenko, О.
Овчаренко, Оксана Васильевна
Ключові слова: тестовий контроль
іноземні студенти
медична біологія
тестовый контроль
иностранные студенты
медицинская биология
test control
foreign students
medical biology
Дата публікації: 2017
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленко
Бібліографічний опис: Овчаренко О. В. Особливості проведення тестового контролю у процесі навчання медичної біології англомовних студентів-медиків : збірник наукових праць / О. В. Овчаренко // Витоки педагогічної майстерності. – 2017. – Вип. № 19. – С. 254–258.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто питання теорії і методології тестового контролю знань іноземних студентів-медиків на кафедрі медичної біології. Тенденція до збільшення кількості іноземних студентів в нашій країні передбачає вирішення проблеми оптимізації навчального процесу і підвищення якості медичних кадрів. Поєднання сучасних технологій навчального процесу та традиційних форм і методів організації навчання є важливим питанням досягнення мети щодо отримання якісної освіти іноземними студентами в Україні. Розглядаються особливості організації процесу тестового контролю знань під час проведення практичних занять. Підкреслюється, що тестові технології заслуговують на особливу увагу, адже це ефективний спосіб перевірки рівня якості знань студентів з різних країн світу. Подаються пропозиції щодо вирішення проблеми якості контролю знань в медичному вузі з урахуванням національних та культурологічних особливостей категорії іноземних громадян; В статье рассмотрены вопросы теории и методологии тестового контроля знаний иностранных студентов-медиков на кафедре медицинской биологии. Тенденция к увеличению количества иностранных студентов в нашей стране предусматривает решение проблемы оптимизации учебного процесса и повышения качества медицинских кадров. Сочетание современных технологий учебного процесса и традиционных форм и методов организации обучения является важным вопросом достижения цели для получения качественного образования иностранными студентами в Украине. Рассматриваются особенности организации процесса тестового контроля знаний при проведении практических занятий. Подчеркивается, что тестовые технологии заслуживают особого внимания, так как это эффективный способ проверки уровня знаний студентов из разных стран мира. Подаются предложения по решению проблемы качества контроля знаний в медицинском вузе с учетом национальных и культурологических особенностей категории иностранных граждан; The article considers the questions of the theory and methodology of test control of knowledge of foreign medical students at the Department of Medical Biology. The last tendency to increase the number of foreign students in our country involves solving the problem of optimizing the educational process and improving the quality of future medical specialists. The proper combination of modern technologies of the educational process and traditional forms and methods of organizing of training process is an important issue of achieving the main goal for obtaining quality education by foreign students in Ukraine. The peculiarities of the organization of the process of test control of knowledge during conducting practical classes are considered. It is emphasized that test technologies deserve special attention because this is an effective way to check the level of knowledge of students from different countries of the world. Improving of the quility of education implies a combination of theoretical knowledge with practical application, the active implementation of modern information technologies to the learning process. Proposals are made to solve the problem of the quality of knowledge control in a higher medical institution, taking into account the national and cultural characteristics of the category of foreign citizens.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/3719
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
osobluvosti_navchannya.pdf497,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.