Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/3763
Назва: Диференційований підхід до самостійного опрацювання студентами курсу "Українська мова"
Автори: Лещенко, Тетяна Олександрівна
Ключові слова: державна мова
першокурсник
медичний виш
рівень знань
тести
індивідуальний підхід
гуманітаризація
Дата публікації: 1994
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Лещенко Т. О. Диференційований підхід до самостійного опрацювання студентами курсу "Українська мова" / Т. О. Лещенко // Форми і методи самостійної роботи студентів : матеріали конф. – Полтава, 1994. – С. 49–50.
Короткий огляд (реферат): Висвітлено методи диференційованого підходу до самостійного опрацювання студентами-першокурсниками предмета "Українська мова" залежно від первинного рівня знань. Підкреслено необхідність індивідуального підходу, розмежування рівнів складності завдань. Наголошено на доцільності гуманітаризації навчального процесу, що сприятиме підвищенню інтелектуального потенціалу і кращих морально-етичних якостей майбутніх лікарів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/3763
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diferencijovaniy pidhid.pdf187,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.