UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/3777
Назва: Концепції навчання: проблеми вищої медичної освіти
Автори: Крючко, Тетяна Олександрівна
Кушнерева, Тетяна Вікторівна
Харшман, Віра Петрівна
Крючко, Татьяна Александровна
Кушнерева, Татьяна Викторовна
Харшман, Вера Петровна
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Крючко Т. О. Концепції навчання: проблеми вищої медичної освіти / Т. О. Крючко, Т. В. Кушнерева, В. П. Харшман // Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 23 березня 2017 р. – Полтава, 2017. – С. 78.
Короткий огляд (реферат): Здобуття вищої медичної освіти – це не просто оволодіння переліком знань, навичок, компетенцій, але й досягнення конкретних результатів навчання за системою безперервної медичної освіти і практики
Ключові слова: медична освіта
лікар
концепції навчання
педіатрія
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/3777
Розташовується у зібраннях:Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів
Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kriuchko_Kontseptsii_navchannia_Problemy_vyshchoi_medychnoi_osvity.pdf142,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.