UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/4109
Назва: Поліпшення якості освіти студентів на кафедрі терапевтичної стоматології шляхом впровадження в традиційну систему навчання колективних інноваційних занять
Інші назви: Улучшение качества образования студентов на кафедре терапевтической стоматологии путем внедрения в традиционную систему обучения коллективных инновационных занятий
Improving the quality of education students at the department of therapeutic dentistry by introduction into the traditional system of education collective innovative studies
Автори: Петрушанко, Тетяна Олексіївна
Гасюк, Наталія Володимирівна
Ніколішина, Елла Вячеславівна
Попович, Іван Юрійович
Іваницький, Ігор Олексійович
Петрушанко, Татьяна Алексеевна
Гасюк, Наталия Владимировна
Николишина, Элла Вячеславовна
Попович, Иван Юрьевич
Иваницкий, Игорь Алексеевич
Petrushanko, T. A.
Gasyuk, N. V.
Nikolishyna, E. V.
Popovich, I. J.
Ivanitskiy, I. A.
Дата публікації: 2013
Видавець: Всеукраїнська громадська організація «Наукове товариство анатомів, гістологів, ембріологів та топографоанатомів України», ВДНЗ України «Українська медична стоматологічна академія», Полтавське відділення Міжнародного фонду допомоги хворим з наслідками травм та захворювань
Бібліографічний опис: Поліпшення якості освіти студентів на кафедрі терапевтичної стоматології шляхом впровадження в традиційну систему навчання колективних інноваційних занять / Т. О. Петрушанко, Н. В. Гаюк, Е. В. Ніколішина [та ін.] // Світ медицини та біології. ‒ 2013. ‒ № 4 (42). ‒ С. 136‒138.
Короткий огляд (реферат): В статті приведені результати роботи студентського наукового товариства кафедри терапевтичної стоматології ВДНЗ України «Українська медична стоматологічна академія» по впровадженню в традиційну систему навчання колективних інноваційних занять. Користуючись власним досвідом автори рекомендують дану педагогічну стратегію до широкого використання у вищій школі, що дає можливість комунікативної манери спілкування, виховання цікавості та поглиблення знань із дисципліни; В статье приведены результаты работы студенческого научного общества кафедры терапевтической стоматологии ВДНЗ Украины «Украинская медицинская стоматологическая академия» по внедрению в традиционную систему обучения коллективных инновационных занятий. Пользуясь собственным опытом автора рекомендуют данную педагогическую стратегию для внедрения в высшей школе, что дает возможность коммуникативной манеры общения, воспитывают интерес и углубляет знание дисциплины; In the article the results of the Students' Scientific society of therapeutic Stomatology HSEI Ukraine "Ukrainian Medical Stomatological Academy" on the implementation of the traditional system of collective innovative training sessions. Using their experience, we can recommend this teaching strategy in higher education, which enables communication style of communication, raising curiosity and deep knowledge of the cycle of pathology of the oral mucosa and periodontal tissues.
Ключові слова: виховання
стратегія
інновації
мислення
освіта
воспитание
стратегия
инновации
мышление
образование
consciousness
innovation
thinking and education
ISSN: 2079-8334
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/4109
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Improving_the_quality_of_education_students.pdf163,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.