UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/4617
Назва: Роль сучасної системи навчання у підготовці лікаря
Автори: Ляховський, Віталій Іванович
Дем'янюк, Дмитро Григорович
Ковальов, Олександр Павлович
Нємченко, Іван Іванович
Люлька, Олександр Миколайович
Філатова, Валентина Луківна
Дмитренко, Володимир Павлович
Дата публікації: 2011
Видавець: Університет імені В. Г. Короленка
Бібліографічний опис: Роль сучасної системи навчання у підготовці лікаря / В. І. Ляховський, Д. Г. Дем’янюк, О. П. Ковальов [та ін.] // Аспекти дослідження іноземних мов і лінгвометодичні основи викладання : Збірник статей. Випуск 9. – Полтава, 2011. – С. 59–62.
Короткий огляд (реферат): Випускник вищого навчального медичного закладу з перших кроків самостійної праці повинен бездоганно виконувати окреслені обов’язки: надати невідкладну допомогу, діагностувати, лікувати, шукати і знаходити причини хвороби, виконувати попереджувальні заходи. Вищі медичні заклади уже певний час працюють за кредитно-модульною системою. Студенти засвоюють програму за цикловим методом, короткий час працюють у відділеннях. За цей час вони не завжди встигають ознайомитися у клінічному плані із захворюваннями, які передбачені програмою навчання. Виходячи з інтересів покращення якості підготовки фахівців, пропонуємо вирішити питання доцільності організації університетських клінік. Студенти перевантажені теоретичним матеріалом. Крім того, більшість студентів втратили мотиви навчання. Тому, новій системі навчання необхідний такий студент, який переконаний у необхідності активного пошуку, та засвоєння знань. Переконані, цей напрямок роботи буде продовжений при реорганізації медицини, потреба у якій давно назріла.
Ключові слова: навчання
захворювання
студент
лікар
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/4617
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
filatova_2011_9.pdf271,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.