Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/4641
Назва: Лексическое противопоставление при обучении русскому языку в иноязычной аудитории
Інші назви: Лексичне протиставлення при навчанні російської мови в іншомовній аудиторії
Lexical opposition in teaching Russian to speakers of other languages
Автори: Глобина, Людмила Викторовна
Глобіна, Людмила Вікторівна
Globina, L.
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Глобина Л. В. Лексическое противопоставление при обучении русскому языку в иноязычной аудитории / Л. В. Глобина // Імідж сучасного педагога. – 2014. – № 6 (145). – С. 33–36.
Короткий огляд (реферат): Анализируются оппозитные отношения между лексическими единицами, что позволяет активизировать процесс изучения языка как иностранного; Аналізуються опозитні відносини між лексичними одиницями, що дозволяє активізувати процес вивчення мови як іноземної; The author analyses opposed relationships between lexical units that allow intensifying the process of learning a foreign language.
Ключові слова: языковое значение
лексическое противопоставление
оппозитные отношения
психолингвистический эксперимент
мовне значення
лексичне протиставлення
опозитні відносини
психолінгвістичний експеримент
linguistic meaning
lexical opposition
opposed relationships
psycholinguistic experiment
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/4641
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
leksicheskoe.pdf384,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.