UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/4717
Назва: Сучасні методологічні підходи вивчення проблеми професійно-прикладної фізичної підготовки майбутніх лікарів
Інші назви: Современные методологические подходы изучения проблемы профессионально прикладной физической подготовки будущих врачей
Modern methodological approaches to study the problem of professionally applied physical training of future doctors
Автори: Петришин, Олександр Володимирович
Петришин, Александр Владимирович
Petrishin, O.
Дата публікації: 2014
Видавець: Електронне наукове фахове видання «Науковий вісник Донбасу» Луганський національний університет імені Тараса Шевченка
Бібліографічний опис: Петришин О. В. Сучасні методологічні підходи вивчення проблеми професійно- прикладної фізичної підготовки майбутніх лікарів [Електронний ресурс] / О. В. Петришин // «Науковий вісник Донбасу», 2014. – Режим доступу: http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/NN25/index.html
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано необхідність упровадження професійно-прикладної фізичної підготовки та вплив засобів фізичної культури на професійно необхідні якості студентів вищих медичних навчальних закладів. Визначені професійно значущі риси характеру і фізичні якості працівників медичних закладів. визначенні стану проблеми професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вищих медичних закладів у теорії і практиці вітчизняної та зарубіжної вищої медичної освіти; досліджено практику професійно-прикладної фізичної підготовки як основу формування готовності майбутніх лікарів до трудової діяльності; обґрунтувано сучасні методологічні підходи вивчення проблеми професійно-прикладної фізичної підготовки майбутніх лікарів;В статье обосновано необходимость внедрения профессионально прикладной физической подготовки и влияние средств физической культуры на профессионально необходимые качества студентов высших медицинских учебных заведений. Определены профессионально значимые черты характера и физические качества работников медицинских заведений; определении состояния проблемы профессионально прикладной физической подготовки студентов высших медицинских заведений в теории и практике отечественного и зарубежного высшего медицинского образования; исследована практика профессионально прикладной физической подготовки как основа формирования готовности будущих врачей к трудовой деятельности; обгрунтувано современные методологические подходы изучения проблемы профессионально прикладной физической подготовки будущих врачей; In the article the necessity of introduction professionally of the applied physical preparation and influence of facilities of physical culture is grounded on professionally necessary qualities of students of higher medical educational establishments. Meaningful character traits and physical qualities of workers of medical establishments are certain professionally; determination of the state of problem professionally the applied physical preparation of students of higher medical establishments in a theory and practice of domestic and foreign higher medical education; practice professionally of the applied physical preparation as basis of forming of readiness of future doctors is investigational to labour activity; obǵruntuvano modern methodological approaches of study of problem professionally the applied physical preparation of future doctors.
Ключові слова: професійно-прикладна фізична підготовка
чинники
навчальний процес
професійна діяльність
профессионально прикладная физическая подготовка
факторы
учебный процесс
профессиональная деятельность
professionally the applied physical preparation
factors
educational process
professional activity
ISSN: 2310 -2187
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/4717
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
suchasni_metodologichni_pidhody_vyvchennja_problemy_profesijno-prykladnoji_fizychnoji_pidgotovky_majbutnih_likariv.pdf207,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.