UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/4837
Назва: Особистісно-орієнтований підхід до розвитку компетентності студентів на кафедрі терапевтичної стоматології
Автори: Дубовая, Людмила Іванівна
Бублій, Тетяна Дмитрівна
Дата публікації: 2016
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Дубова Л. І. Особистісно–орієнтований підхід до розвитку компетентності студентів на кафедрі терапевтичної стоматології / Л. І. Дубова, Т. Д. Бублій // Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах : матеріали наук.-практ. конф. з міжн. участю, 25 березня 2016 р. – Полтава, 2016. ‒ С. 71.
Короткий огляд (реферат): Нова особистісно-орієнтована концепція освіти передбачає формування особистості з власними цілями, змістом, технологіями. У сучасній вищій школі, як і раніше, превалює традиційний тип освіти з орієнтацією на знання. Компетентності позначаються як здатності особистості здійснювати складні види дій. На кафедрі терапевтичної стоматології сформувати компетентність у студентів дозволяє освоєння чотирьох типів досвіду – пізнавальної діяльності, здійснення відомих способів діяльності, творчої діяльності, здійснення емоційно-ціннісних відносин.
Ключові слова: навчання
компетентність
види діяльності
студенти
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/4837
Розташовується у зібраннях:Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах
Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_personal-oriented_approach_to _the_development .pdf356,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.