UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/4868
Назва: Модель формування діагностико-прогностичної компетентності майбутніх лікарів у процесі професійно-орієнтованого фізичного виховання
Інші назви: Forming model of diagnostic and prognostic doctors'competency in the process of professional physical education
Автори: Гавриш, Артем Леонідович
Havrysh, A.
Дата публікації: 2016
Видавець: Редакційно-видавничий відділ ЧНПУ імені Т.Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Гавриш А. Л. Модель формування діагностико-прогностичної компетентності майбутніх лікарів у процесі професійно-орієнтованого фізичного виховання / А. Л. Гавриш // Вісник ЧНПУ ім. Т.Г. Шевченка : Зб. наук. праць. – Чернігів, 2016. – Вип.139, Т.2. – Серія «Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт». – С. 291–294.
Короткий огляд (реферат): У статті презентовано авторську структурно-функціональну модель формування діагностико-прогностичної компетентності майбутніх лікарів у процесі професійно- орієнтованого фізичного виховання; виокремлено та обґрунтовано чотири основних складника даної моделі, які знаходяться в синергетичній єдності - нормативно-цільовий, змістовий, технологічний та контрольно-результативний. Визначено педагогічні умови, що забезпечують ефективність реалізації розробленої моделі; In the article the author presented the structural and functional model o f diagnostic and prognostic doctors’ competency in the process o f professional physical education; four fundamental components o f the model that are synergistic unity - regulatory target, contents, process control and efficient were dtermined. In the regulatory target components goals, objectives, principles and methodological approaches (competency, activity-effective, systemintegration, technological-centered) studied process were defined. Pedagogical conditions that ensure the efficiency o f the developed model were deeply studied. Content component includes a system o f professionally oriented physical education which is performed with three stages - theoretical and practical (I-II courses), correctional (III - IV courses) and reflective (V – VI courses). Forming o f diagnostic and prognostic competency o f the students, future doctors, was directly reflected in the technological components that was presented technological component which consists o f solving complex diagnostic and prognostic situational problems. Control and result component performs the monitoring function. It includes criteria, indicators and levels o f diagnostic competence o f the future expert in physical rehabilitation.
Ключові слова: структурно-функціональна модель
діагностико-прогностична компетентність
професійно-орієнтоване фізичне виховання
structural and functional model
diagnostic and prognostic competence
professionally oriented physical education
ISSN: 2518-7465
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/4868
Розташовується у зібраннях:Наукові праці



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.