UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/5138
Назва: Освітні інновації: сутність, структура, функції, суб’єкти
Автори: Бєляєва, Олена Миколаївна
Беляева, Елена Николаевна
Bieliaieva, O. M.
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Бєляєва О. М. Освітні інновації: сутність, структура, функції, суб’єкти / О. М. Бєляєва // Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 24 березня 2016 р. – Полтава, 2016. – С. 19–20.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність поняття «освітні інновації». Визначено структуру та функції освітніх інновацій. Показано, що домінантами інноваційної освіти є антропоцентризм, гуманізація мислення і дій як викладача, так і студента.
Ключові слова: освітні інновації (ОІ)
структура ОІ
функції ОІ
антропоцентризм
суб’єкти ОІ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/5138
Розташовується у зібраннях:Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах
Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osvitni_innovatsii_sutnist.pdf424,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.