Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/516
Назва: Сучасні підходи до методики проведення занять у субординатурі як запорука формування клінічного мислення майбутнього лікаря
Автори: Гасюк, Наталія Володимирівна
Бойченко, Ольга Миколаївна
Ключові слова: освіта
мислення
аналіз
синтез
Дата публікації: 2017
Видавець: Міністерство охорони здоров’я України, Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Гасюк Н. В. Сучасні підходи до проведення занять у субординатурі як запорука формування клінічного мислення майбутнього лікаря / Н. В. Гасюк, О. М. Бойченко // Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, Полтава, 23 березня 2017 р. / ВДНЗУ «УМСА». – Полтава, 2017. – С. 29–30.
Короткий огляд (реферат): Клінічне мислення – це невід’ємна складова свідомості студента-медика. Особливо гостро це питання, як і питання якості освіти, постає щодо студентів-субординаторів. Запропонований авторами креативний підхід до проведення практичних занять із дисципліни «Терапевтична стоматологія» в субординатурі забезпечує формування клінічного мислення і потребує висловлення власної думки в колі студентів під час занять та співпраці з викладачем.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/516
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The technique of the lesson and the clinical thinking of the doctor.pdf10,88 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.