Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/528
Назва: Педагогічне мислення в структурі професійно-педагогічної майстерності викладача вищого медичного навчального закладу
Інші назви: Педагогическое мышление в структуре профессионально-педагогического мастерства преподавателя всышего медицинского учебного заведения
Pedagogical thinking in the structure of professional and pedagogical skills of a lecturer at higher medical educational institution
Автори: Бєляєва, Олена Миколаївна
Беляева, Елена Николаевна
Bieliaieva, O.
Ключові слова: професійно-педагогічна майстерність
викладач вищого медичного навчального закладу
педагогічне мислення
функціональні компоненти педагогічної діяльності
педагогічна компетентність
профессионально-педагогическое мастерство
преподаватель высшего медицинского учебного заведения
педагогическое мышление
компоненты педагогической деятельности
педагогическая компетентность
professional and pedagogical skills
lecturer at higher medical educational institution
pedagogical thinking
functional components of pedagogical activity
pedagogical competence
Дата публікації: 2016
Видавець: ТОВ "АСМІ"
Бібліографічний опис: Бєляєва О. М. Педагогічне мислення у структурі професійно-педагогічної компетентності викладача медичного вищого навчального закладу / О. М. Бєляєва // Імідж сучасного педагога. – 2016. – № 5 (164). – С. 22–25.
Короткий огляд (реферат): Проведено теоретичний аналіз та узагальнено сутність категорії «педагогічне мислення». Виявлено особливості педагогічного мислення та його місце у структурі професійно-педагогічної майстерності лікарів – викладачів вищих медичних навчальних закладів. Автор акцентує увагу на тому, що педагогічне мислення виявляється в усіх функціональних компонентах системи педагогічної діяльності. Наголошується на існуванні прямого зв’язку між розвиненим педагогічним мисленням і педагогічною компетентністю викладача вищої школи; Проведён теоретический анализ и обобщена сущность категории «педагогическое мышление». Выявлены особенности педагогического мышления и его роль в структуре профессионального-педагогического майстерства врачей – преподавателей высих медицинских учебных заведений. Автор акцентирует внимание на том, что педагогическое мышление проявляется во всех компонентах системы педагогической деятельности. Подчеркивается существование прямой связи между развитым педагогическим мышлением и педагогической компетентностью преподавателя высшей школы; The category of “pedagogical thinking” has been theoretically analyzed and generalized. The features of pedagogical thinking and its place in the structure of vocational and educational skills of doctors as lecturers at higher educational institutions have been detected. The author emphasizes that pedagogical thinking is found in all functional components of the system of educational activities. It has been remarked that there is a direct link between advanced pedagogical thinking and pedagogical competence of a lecturer at higher medical educational institution.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/528
ISSN: 2221-6316
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pedahohichne_myslennia.pdf282,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.