UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/5302
Назва: Возможности управления учебным процессом с использованием кредитно-модульной системы обучения
Інші назви: Можливості управління навчальним процесом з використанням кредитно-модульної системи навчання
Opportunities for managing the learning process using a credit-module education system
Автори: Каськова, Людмила Фёдоровна
Каськова, Людмила Федорівна
Kaskova, L. F.
Ващенко, Ирина Юрьевна
Ващенко, Ірина Юріївна
Vashchenko, I. Yu.
Карпенко, Ольга Александровна
Карпенко, Ольга Олександрівна
Karpenko, O. O.
Доленко, Ольга Борисовна
Доленко, Ольга Борисівна
Dolenko, O. B.
Дата публікації: 2014
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Возможности управления учебным процессом с использованием кредитно-модульной системы обучения / Л. Ф. Каськова, И. Ю.Ващенко, О. А Карпенко, О. Б. Доленко // Матеріали навчально-методичної конференції з міжнародною участю «Сучасні технології управління навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах». – Полтава, 2014. – С. 96–99.
Короткий огляд (реферат): Создание оптимальных условий для глубокого и сознательного усвоения студентами значительного объема учебной информации можно достичь при условии внедрения модульно – рейтинговой системы обучения. Информационно - коммуникационные и дистанционные технологии обучения позволяют обеспечить студентов электронными учебными ресурсами для самостоятельной работы и реализовать индивидуальный подход к каждому студенту, согласно требованиям Болонского процесса;Створення оптимальних умов для глибокого і свідомого засвоєння студентами значного обсягу навчальної інформації можна досягти за умови впровадження модульно - рейтингової системи навчання. Інформаційно - комунікаційні та дистанційні технології навчання дозволяють забезпечити студентів електронними навчальними ресурсами для самостійної роботи і реалізувати індивідуальний підхід до кожного студента, відповідно до вимог Болонського процесу;Creation of optimal conditions for deep and conscious adoption by students of a significant amount of educational information can be achieved provided that a modular rating system is introduced. Information - communication and distance learning technologies allow providing students with electronic learning resources for independent work and implementing an individual approach to each student, according to the requirements of the Bologna process.
Ключові слова: учебный процесс
кредитно-модульная система
компьютерные технологии
индивидуальный подход
навчальний процес
кредитно-модульна система
комп'ютерні технології
індивідуальний підхід
educational process
credit-modular system
computer technologies
individual approach
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/5302
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vuo.pdf158,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.