Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/5391
Назва: | Про наступність змін освітянського середовища кафедри мікробіології, вірусології та імунології в умовах компетентнісного підходу підготовки медичних фахівців |
Інші назви: | О преемственности изменений образовательной среды кафедры микробиологии, вирусологии и иммунологии в условиях компетентностного подхода подготовки медицинских специалистов On continuity of educational environment changes at the department of мicrobiology, virology and immunology in conditions of competency based approach оf medical specialists training |
Автори: | Звягольська, Ірина Миколаївна Звягольская, Ирина Николаевна Zviaholska, I. |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Звягольська І. М. Про наступність змін освітянського середовища кафедри мікробіології, вірусології та імунології в умовах компетентнісного підходу підготовки медичних фахівців / І. М. Звягольська // Вісник проблем біології і медицини. – 2017. – Вип.4, Т. 3 (141). – С. 250–254. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлені окремі питання щодо вибудови освітянського середовища вишого медич- ного загалом і кафедри мікробіології і вірусології зокрема в умовах компетентнісного підходу підготовки майбутніх фахівців. Окреслені головні напрями формування професійно-особистісних якостей студентів під час навчально-виховного процесу згідно до вимог сучасного Стандарту вищої медичної освіти; В статье рассмотрены некоторые вопросы организации образовательной среды высшего ме- дицинского заведения в общем и кафедры микробиологии и вирусологии в частности в русле компетент- ностного подхода подготовки будущих специалистов. Очерчены главные направления формирования про- фессионально-личностных качеств студентов в процессе учебно-воспитательной работы в соответствии с требованиями современного Стандарта высшего медицинского образования; The present day tendencies in the development of the world economy and labor market demands require intensive development of subject-subjective relations between the participants of educational process, which is possible only providing practical implementation of the subject-activity educational paradigm. Therefore, the previously established model of professional medical education requires significant changes in the pedagogical theory and practice of teaching educational process, which includes a complex of contemporary. |
Ключові слова: | освітянське середовище компетентнісний підхід навчально-виховний процес бразовательная середа интерактивные методы компетентности педагогическое взаимодействие компетентностный подход учебно-воспитательный процесс educational environment educational process competency based approach competences pedagogical interaction interactive methods |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/5391 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ON CONTINUITY OF EDUCATIONAL.pdf | 1,97 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.