UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/5391
Назва: Про наступність змін освітянського середовища кафедри мікробіології, вірусології та імунології в умовах компетентнісного підходу підготовки медичних фахівців
Інші назви: О преемственности изменений образовательной среды кафедры микробиологии, вирусологии и иммунологии в условиях компетентностного подхода подготовки медицинских специалистов
On continuity of educational environment changes at the department of мicrobiology, virology and immunology in conditions of competency based approach оf medical specialists training
Автори: Звягольська, Ірина Миколаївна
Звягольская, Ирина Николаевна
Zviaholska, I.
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Звягольська І. М. Про наступність змін освітянського середовища кафедри мікробіології, вірусології та імунології в умовах компетентнісного підходу підготовки медичних фахівців / І. М. Звягольська // Вісник проблем біології і медицини. – 2017. – Вип.4, Т. 3 (141). – С. 250–254.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлені окремі питання щодо вибудови освітянського середовища вишого медич- ного загалом і кафедри мікробіології і вірусології зокрема в умовах компетентнісного підходу підготовки майбутніх фахівців. Окреслені головні напрями формування професійно-особистісних якостей студентів під час навчально-виховного процесу згідно до вимог сучасного Стандарту вищої медичної освіти; В статье рассмотрены некоторые вопросы организации образовательной среды высшего ме- дицинского заведения в общем и кафедры микробиологии и вирусологии в частности в русле компетент- ностного подхода подготовки будущих специалистов. Очерчены главные направления формирования про- фессионально-личностных качеств студентов в процессе учебно-воспитательной работы в соответствии с требованиями современного Стандарта высшего медицинского образования; The present day tendencies in the development of the world economy and labor market demands require intensive development of subject-subjective relations between the participants of educational process, which is possible only providing practical implementation of the subject-activity educational paradigm. Therefore, the previously established model of professional medical education requires significant changes in the pedagogical theory and practice of teaching educational process, which includes a complex of contemporary.
Ключові слова: освітянське середовище
компетентнісний підхід
навчально-виховний процес
бразовательная середа
интерактивные методы
компетентности
педагогическое взаимодействие
компетентностный подход
учебно-воспитательный процесс
educational environment
educational process
competency based approach
competences
pedagogical interaction
interactive methods
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/5391
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ON CONTINUITY OF EDUCATIONAL.pdf1,97 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.