UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/5733
Назва: Особливості самостійної роботи студентів при вивченні професійних хвороб в умовах кредитно-модульної системи
Автори: Гречана, Тетяна Олександрівна
Ярмола, Тетяна Іванівна
Дата публікації: 2007
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія"
Бібліографічний опис: Гречана Т. О. Особливості самостійної роботи студентів при вивченні професійних хвороб в умовах кредитно-модульної системи / Т. О. Гречана, Т. І. Ярмола // Самостійна робота студентів і кредитно-модульна система організації навчального процесу : матеріали навчально-методичної конференції. – Полтава, 2007. – С. 34–37.
Короткий огляд (реферат): Формування майбутнього лікаря - всебічно розвиненої особистості, справжнього фахівця своєї справи - складний і специфічний процес, який характеризується великою кількістю взаємозв’язків та взаємодією педагогічних, організаційних і технічних засобів. Важливим елементом самостійної роботи в навчальному процесі є оцінка його стану, розвитку та відповідності поставленій меті. Оптимізація методів контролю знань студентів у навчальному процесі можлива за умов застосування модульно-рейтингової системи навчання та широкого використання комп’ютерних технологій.
Ключові слова: самостійна робота
модульно-рейтингова система
навчальний процес
оптимізація
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/5733
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
osr.pdf216,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.