UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/5741
Назва: Переваги, недоліки і проблеми впровадження сучасних технологій навчання при організації навчального процесу згідно вимог болонської системи при вивченні внутрішньої медицини на додипломному етапі
Автори: Катеренчук, Іван Петрович
Ярмола, Тетяна Іванівна
М'якінькова, Людмила Олександрівна
Кострікова, Юлія Анатоліївна
Пустовойт, Ганна Леонідівна
Овчаренко, Людмила Костянтинівна
Дата публікації: 2008
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія"
Бібліографічний опис: Переваги, недоліки і проблеми впровадження сучасних технологій навчання при організації навчального процесу згідно вимог болонської системи при вивченні внутрішньої медицини на додипломному етапі / І. П. Катеренчук, Т. І. Ярмола, Л. О. Мякінькова [та ін.] // Сучасні технології навчання у підготовці медичних кадрів : матеріали навчально-методичної конференції. – Полтава, 2007. – С. 80–81.
Короткий огляд (реферат): Таким чином, організація навчання і впровадження нових технологій навчання згідно вимог Болонського процесу, ставить як перед студентом, так і перед викладачем ряд проблем. І якщо проблеми організації навчального процесу студента чітко окреслені, то проблеми організації роботи викладача залишаються або незадовільними, або не визначеними. За наявності студентської групи у кількості 10 чол. організувати самостійну роботу і здійснювати її належний контроль практично неможливо. Ситуація, за якої викладач протягом дня не зможе перебувати на своєму основному робочому місці у клініці, а буде проводити навчання на іншій базі, приведе до виробничих конфліктів між кафедрою і адміністрацією клінічної бази. Підготовка сучасних комп’ютерних програм для навчання і контролю знань вимагає великої кількості часу, тому педагогічне навантаження викладача повинно бути значно зменшено і не перевищувати 200 год. для зав. кафедри і 400 год. для асистента. За цих умов значно повинна зрости роль циклової та центральної методичної комісій. Саме вони повинні виступити замовниками на підготовку навчальних підручників і посібників, їх електронних версій, комп’ютерних програм для навчання і контролю знань.
Ключові слова: сучасні технології навчання
навчальний процес
Болонська система
внутрішня медицина
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/5741
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pnp.pdf292,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.