UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/5895
Назва: Теоретичні й методологічні аспекти безперервної післядипломної медичної освіти
Інші назви: Theoretical and methodological aspects of continuous postgraduate medical education
Автори: Ждан, Вячеслав Миколайович
Скрипник, Ігор Миколайович
Давиденко, Ганна Миколаївна
Марченко, Алла Володимирівна
Zhdan, V.
Skrypnyk, І. M.
Davydenko, H. M.
Marchenko, A. V.
Дата публікації: 2014
Видавець: Тернопільська державна медична академія ім. І. Я. Горбачевського, Національна медична академія післядипломної освіти ім. П. Л. Шупика
Бібліографічний опис: Теоретичні й методологічні аспекти безперервної післядипломної медичної освіти / В. М. Ждан, І. М. Скрипник, Г. М. Давиденко, А. В. Марченко // Медична освіта. ‒ 2014. ‒ № 3 (дод.). ‒ С. 74‒78.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена теоретичним і методологічним аспектам безперервної післядипломної медичної освіти. В роботі розглянуті історичні питання післядипломної медичної освіти, структура післядипломної освіти, її етапність. Значна увага приділяється роздумам щодо необхідності безперервної медичної освіти, мотивації слухачів до післядипломного навчання. Розглядаються складові мотивації. У статті розглянуті форми післядипломної освіти, окрема увага приділена сучасним методам - дистанційному навчанню. Вказані переваги та недоліки дистанційного навчання для різних етапів післядипломного навчання лікарів. Відзначена роль практичної підготовки лікарів на післядипломному етапі та наведені погляди щодо ролі державної політики у системі безперервної післядипломної медичної освіти; The article is devoted to theoretical and methodological aspects of continuous postgraduate medical education. The historical issues of postgraduate medical education, the structure and stages of postgraduate education are examined. Considerable attention is given to reflections on the necessity of continuous medical education, motivation of students to postgraduate study. The components of motivation are considered. The article examines the forms of postgraduate education; particular attention is given to modern methods - distance education. The article describes the advantages and disadvantages of distance learning for different stages of postgraduate education of physicians. The role of practical training of doctors at the postgraduate stage is emphasized; the views on the role of state policy in the system of continuous postgraduate medical education are represented.
Ключові слова: післядипломна медична освіта
структура
мотивація
дистанційне навчання
postgraduate medical education
structure
motivation
distance education
ISSN: 1681-2751
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/5895
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Theoretical and methodological aspects of continuous postgraduate .pdf343 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.