UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6012
Назва: Формування здорового способу життя студентів як педагогічна проблема
Автори: Гаврильєв, Віктор Миколайович
Ахмеров, В'ячеслав Джаудатович
Гаврильев, Виктор Николаевич
Ахмеров, Вячеслав Джаудатович
Gavrilev, V.
Ahmerov, V.
Дата публікації: 2011
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Гаврильєв В. М. Формування здорового способу життя студентів як педагогічна проблема / В. М. Гаврильєв, В. Д. Ахмеров // Формування здорового способу життя студентів-медеків засобами освіти : матер. всеукраїнської навч.-метод. конф. – Полтава, 2011. – Ч. 1. – С. 40–42.
Короткий огляд (реферат): Від студентів вимагається прагнення зрозуміти, прийняти умотивовані психофізичні вправи та займатися ними самостійно, формуючи свій стиль професійно зрілого, здорового, відповідального фахівця, якого потребує суспільство. Від суспільства бажане очікування здорових та надійних його членів і на цій підставі престижних, заохочуваних та отримуючих перевагу у професійному самовизначенні особистостей. А виховання тіла та моральне виховання повинне зайняти своє природне і законне місце та час, тобто здійснюватися в родині і школі; От студентов требуется стремление понять, принять мотивированные психофизические упражнения и заниматься ими самостоятельно, формируя свой стиль профессионально зрелого, здорового, ответственного специалиста, в котором нуждается общество. От общества желаемое ожидания здоровых и надежных его членов и на этом основании престижных, поощряемых и получающих преимущество в профессиональном самоопределении личности. А воспитание тела и нравственное воспитание должно занять свое естественное и законное место и время, то есть осуществляться в семье и школе; Students are required to aspire to understand, to accept mental psychological exercises and to engage in them independently, forming their own style of a professionally mature, healthy, responsible specialist who needs a society. From the society it is desirable to expect healthy and reliable members and on this basis prestigious, encouraged and gaining an advantage in professional self-identification of individuals. A body upbringing and moral upbringing should take its natural and legitimate place and time, that is, be realized in the family and in school.
Ключові слова: здоровий спосіб життя
педагогічні проблеми
студенти вищих навчальних закладів
здоровый образ жизни
педагогические проблемы
студенты высших учебных заведений
healthy lifestyle
pedagogical problems
students of higher educational institutions
ISSN: 613.2
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6012
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gav-Ah.pdf145,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.