Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6064
Назва: Маркетингові комунікації в практичній діяльності бібліотеки ВДНЗУ «УМСА»
Інші назви: Маркетинговые коммуникации в практической деятельности библиотеки ВГУЗУ «УМСА»
Marketing communication in practical activity оf the library of the state university of Ukraine «Ukranian medicial stomatological academy»
Автори: Боровик, Ольга Борисівна
Боровик, Ольга Борисовна
Borovyk, O. B.
Ключові слова: комунікаційні маркетингові технології
реклама бібліотеки
імідж бібліотеки
блог бібліотеки ВДНЗУ "УМСА"
коммуникационные маркетинговые технологии
реклама библиотеки
имидж библиотеки
блог библиотеки ВГУЗУ «УМСА»
marketing communication technologies
library advertisement
library image
blog of the library of HSEEU «Ukrainian Medical Stomatological Academy»
Дата публікації: 2017
Видавець: Одеський національний універсистет імені І. І. Мечникова
Бібліографічний опис: Боровик О. Б. Маркетингові комунікації в практичній діяльності бібліотеки ВДНЗУ «УМСА» / О. Б. Боровик // Вісник Одеського національного університету. – 2017. – Т. 22, вип. 2 (18). – С. 242–249. – Серія: Бібліотекознавство. Бібліографознавство. Книгознавство.
Короткий огляд (реферат): Розглядаються теоретичні питання маркетингово-комунікаційної діяльності бібліотек (цілі, інструменти), та використання інтегрованих маркетингових комунікацій в практичній діяльності бібліотеки ВДНЗУ «УМСА». Аналізується рекламна діяльність бібліотеки (візуальна, зовнішня, вербальна), культурно-просвітницькі заходи та PR-акції; Рассматриваются теоретические вопросы маркетингово-коммуникационной деятельности библиотек (цели, инструменты) и использования интегрированных маркетинговых коммуникаций в практической деятельности библиотеки ВГУЗУ «УМСА». Анализируется рекламная деятельность библиотеки (визуальная, внешняя, вербальная), культурно-просветительские мероприятия и PR-акции; The global computer network Internet replaces the classical library model. The destiny of libraries depends largely on the production of carefully crafted and long-term survival strategies and the creation of a detailed crisis plan of the library in the new environment. To prove their importance to society, libraries must use the full range of modern communication marketing technologies. The main goal, which is implemented by means of marketing communications is the formation of a prestigious library image. The present day library has various tools of marketing communications: print, outdoor and online advertising, public relations, public events. The article describes the practical implementation of marketing communication activities in the library of the Higher State Educational Establishment «Ukrainian Medical Stomatological Academy». Namely: wall painting, migrating literature cart, book exhibitions, posters and banners, social and cultural activities and main communication channel website of the library of the Academy - the library blog.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6064
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketing communication.pdf148,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.