UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6096
Назва: Пути оптимизации преподавания морфологических дисциплин иностранным студентам
Інші назви: Шляхи оптимізації викладання морфологічних дисциплін іноземним студентам
Ways of optimization of morphological disciplines’ teaching fo foreign students
Автори: Старченко, Іван Іванович
Starchenko, I.
Старченко, Иван Иванович
Дата публікації: 2013
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Старченко И. И. Пути оптимизации преподавания морфологических дисциплин иностранным студентам. / И. И. Старченко // Світ медицини та біології. – 2013. – № 2. – С. 173–175.
Короткий огляд (реферат): В статье анализируются проблемы, которые возникают у иностранных студентов при изучении анатомии и гистологии на первом курсе. На основании проведенного анализа объективных трудностей, возникающих у иностранцев при изучении данных дисциплин, высказано предположение о целесообразности начала изучения анатомии и гистолгии во втором семестре, после интенсивного изучения в первом семестре социально-гуманитарных дисциплин. Предложено внедрение в учебный процесс системной интеграции, на основании модульной системы, между такими дисциплинами как анатомия, гистология, физиология и биохимия; У статті аналізуються проблеми, які виникають у іноземних студентів при вивченні анатомії і гістології на першому курсі. На підставі проведеного аналізу об'єктивних труднощів, що виникають у іноземців при вивченні зазначених дисциплін, висловлено припущення про доцільність початку вивчення анатомії і гістолгіі у другому семестрі, після інтенсивного вивчення в першому семестрі соціально-гуманітарних дисциплін. Запропоновано впровадження в навчальний процес системної інтеграції, на підставі модульної системи, між такими дисциплінами як анатомія, гістологія, фізіологія і біохімія; The articles analyzes the problems that arise for international students in the studying of anatomy and histology of the first year. Based on the analysis of the objective difficulties of foreigners in the study of these disciplines, suggested whether to start studying anatomy and gistolgii in the second semester, after intense study in the first semester of social and humanities. Proposed introduction in the educational process of system integration based on a modular system, between disciplines such as anatomy, histology, physiology, and biochemistry.
Ключові слова: иностранные студенты
морфологические дисциплины
учебный процесс
іноземні студенти
морфологічні дисципліни
навчальний процес
international students
morphological discipline
educational process
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6096
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
puti-optimizatsii-prepodavaniya-morfologicheskih-distsiplin-inostrannym-studentam.pdf137,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.