Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/613
Назва: Лікування порушень акомодаційної функції у студентів медичного вузу на фоні комп’ютерного навантаження
Інші назви: Лечение нарушений аккомодационной функции у студентов медицинского вуза на фоне компьютерной нагрузки
Treatment of accommodative function disorders among the students of medical university on the background of computer loading
Автори: Безкоровайна, Ірина Миколаївна
Безкоровайная, Ирина Николаевна
Bezkorovayna, I.
Ряднова, Вікторія Вікторівна
Ряднова, Виктория Викторовна
Ryadnova, V.
Воскресенська, Людмила Костянтинівна
Воскресенская, Людмила Константиновна
Voskresenskaya, L.
Наконечний, Денис Олександрович
Наконечный, Денис Александрович
Nakonechnyi, D.
Ключові слова: студенти
комп’ютерне навантаження
резерви акомодації
аномалії рефракції
студенты
компьютерная нагрузка
резервы аккомодации
аномалии рефракции
students
computer load
reserve accommodation
refractive error
Дата публікації: 2015
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Лікування порушень акомодаційної функції у студентів медичного вузу на фоні комп’ютерного навантаження / І. М. Безкоровайна, В. В. Ряднова, Л. К. Воскресенська, Д. О. Наконечний // Актуальні проблеми сучасної медицини. – 2015. – Т. 15, Вип. 2. – С. 4–8.
Короткий огляд (реферат): В статті представленні результати обстеження 145 студентів у віці від 19 до 26 років. Залежно від виду клінічної рефракції вони були поділенні на чотири групи. Студентам надавалося комп’ютерне навантаження, щонайменше 3 години в день протягом 1 тижня. Після комп’ютерного навантаження резерв відносної акомодації знизився у 71% випадків (104 пацієнтів), більш виражено в групах з гіперметропією та астигматизмом у 100% та 91% обстежуваних відповідно і менше – в групах з міопією та еметропією у 53% випадків та 47% випадків відповідно. Після курсу акомодотренінгу з використанням стимулятора зору «BREEZE» показники резерву відносної акомодації зросли в групах студентів з еметропією, міопією та астигматизмом, окрім змішаного – у середньому на 3,4±0,1Д (p<0,01); 3,2±0,01Д (p<0,01) та 2,3±0,1Д (p<0,01) відповідно, не змінилися – в групі з гіперметропією. А після курсу з використанням апарату «Ручеек» в поєднанні з комплексом очних вправ у більшій мірі в групах студентів з еметропією – на 2,7±0,09Д (p<0,01), з міопією – на 2,0±0,04Д (p<0,05) і в меншій мірі в групі з астигматизмом, окрім змішаного – на 1,3±0,01 (p>0,05) та при гіперметропії – на 0,4±0,01Д (p>0,05); В статье представлены результаты обследования 145 студентов в возрасте от 19 до 26 лет. В зависимости от вида клинической рефракции они были разделены на четыре группы. Студентам предоставлялась компьютерная нагрузка, по меньшей мере 3 часа в день в течение 1 недели. После компьютерной нагрузки резерв относительной аккомодации снизился в 71% случаев (104 пациентов), более выражено в группах с гиперметропиею и астигматизмом в 100% и 91% обследуемых соответственно и меньше - в группах с миопией и эмметропией в 53% случаев и 47% случаев соответственно. После курса акомодотренинга с использованием стимулятора зрения «BREEZE» показатели резерва относительной аккомодации выросли в группах студентов с эмметропией, миопией и астигматизмом, кроме смешанного - в среднем на 3,4 ± 0,1Д (p <0,01); 3,2 ± 0,01Д (p <0,01) и 2,3 ± 0,1Д (p <0,01) соответственно, не изменились - в группе с гиперметропиею.А после курса с использованием аппарата «Ручеек» в сочетании с комплексом глазных упражнений в большей степени в группах студентов с эмметропией - на 2,7 ± 0,09Д (p <0,01), с миопией - на 2,0 ± 0, 04Д (p <0,05) и в меньшей степени в группе с астигматизмом, кроме смешанного - на 1,3 ± 0,01 (p <0,05) и при гиперметропии - на 0,4 ± 0,01Д (p> 0,05); The paper presenting the results of the survey of 145 students aged 19 to 26 years. They were divided into four groups depending on the type of clinical refraction. Students were given the computer load, at least 3 hours a day for 1 week. After the computer loads relative accommodation reserve decreased in 71% of cases (104 patients), more pronounced in groups with hyperopia and astigmatism of 100% and 91% of cases, and less - in groups with myopia and emetropia in 53% and 47% cases. After the course of akomodation training using a stimulator «BREEZE» indicators relative accommodation reserve increased in groups of students with emetropia, myopia and astigmatism, except mixed form - average 3,4 ± 0,1D (p <0,01); 3,2 ± 0,01D (p <0,01) and 2,3 ± 0,1D (p <0,01) accordingly, didn`t change- in a group with hypermetropia. After the course using the device "Rucheek" combined with a set of eye exercises has grown in the groups of students with emetropia - to 2,7 ± 0,09D (p <0,01), with myopia - in 2,0 ± 0, 04D (p <0,05) and less extent in the group with astigmatismm, mixed form - in 1,3 ± 0,01 (p> 0,05) and with hypermetropia - to 0,4 ± 0,01D (p> 0.05).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/613
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
likuvannya_porushen`.pdf480,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.