UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6241
Назва: Педагогічна діяльність викладачів вищих медичних навчальних закладів: системний підхід
Автори: Бєляєва, Олена Миколаївна
Беляева, Елена Николаевна
Bieliaieva, O. M.
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Бєляєва О. М. Педагогічна діяльність викладачів вищих медичних навчальних закладів: системний підхід / О. М. Бєляєва // Імідж сучасного педагога. – 2017. – № 1 (170). – С. 33–36.
Короткий огляд (реферат): Актуалізовано зміст понять «діяльність» і «педагогічна діяльність». Проаналізовано педагогічну діяльність викладачів вищих медичних навчальних закладів у контексті системного підходу. Уточнено функціональні компоненти педагогічної діяльності цієї категорії науково-педагогічних працівників; В статье актуализируется содержание понятий «деятельность» и «педагогическая деятельность». Проанализирована педагогическая деятельность преподавателей высших медицинских учебных заведений в контексте системного подхода. Уточнены функциональные компоненты педагогической деятельности этой категории научно-педагогических работников; The article foregrounds the content of concepts «activity» and «pedagogical activity». In the context of systematic approach, the analysis of pedagogical activity of lecturers at higher medical education institutions has been performed. The functional components of educational system have been redefined.
Ключові слова: системний підхід
педагогічна діяльність
вищий медичний навчальний заклад
функціональні компоненти
системный подход
педагогическая деятельность
высшее медицинское учебное заведение
функциональные компоненты
systematic approach
pedagogical activity
higher medical education institution
functional components
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6241
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedahohichna_diialnist_vykladachiv.pdf292,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.