UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6242
Назва: Професійно-педагогічна діяльність викладачів вищих медичних навчальних закладів у контексті системного підходу
Інші назви: Профессионально-педагогическая деятельность преподавателей высших медицинских учебных заведений в контексте системного подхода
Professional and pedagogical activity of higher medical education institunions` lecturers in the context of systematic approach
Автори: Бєляєва, Олена Миколаївна
Беляева, Елена Николаевна
Bieliaieva, O. M.
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Бєляєва О. М. Професійно-педагогічна діяльність викладачів вищих медичних навчальних закладів у контексті системного підходу / О. М. Бєляєва // Світ медицини та біології. – 2014. – № 3 (45). – С. 182–185.
Короткий огляд (реферат): У статті актуалізовано зміст понять «педагогічна діяльність» і «професійно-педагогічна діяльність». Проаналізовано професійно-педагогічну діяльність викладачів вищих медичних навчальних закладів у контексті системного підходу. Показано, що за своєю сутністю ця діяльність є інтегрованою, у якій поєднується предметний, науковий, психолого-педагогічний, ідеологічний і лікувальний (для викладачів клінічних кафедр) складові. Описано функціональні компоненти педагогічної системи, такі, як: мотиваційний, адаптивний, стимулювальний, кібернетичний, технологічний, діагностичний, моніторинговий, комунікативний і проектувальний; В статье актуализируется содержание понятий «педагогическая деятельность» и «профессионально-педагогическая деятельность». Проанализирована профессионально-педагогическая деятельность преподавателей высших медицинских учебных заведений в контексте системного подхода. Показан интегративный характер этой деятельности, объединяющей предметный, научный, психолого-педагогический, идеологический и лечебный (для преподавателей клинических кафедр) составляющие. Описаны функциональные компоненты педагогической системы такие, как: мотивационный, адаптивный, стимулятивный, кибернетический, технологический, диагностический, коммуникативный; The article foregrounds the content of concepts “pedagogical activity” and “professional pedagogical activity”. In the context of systematic approach, the analysis of professional pedagogical activity of lecturers at higher medical education institutions has been performed. It is displayed that this activity is inherently integrative, combining the following components: objective, scientific, psychological, pedagogical, ideological and therapeutic (for lecturers at clinical departments). The functional components of educational system, such as motivational, adaptive, stimulating, cybernetic, technologic, diagnostic, monitoring, communication and projecting have been presented.
Ключові слова: системний підхід
професійно-педагогічна діяльність
вищий медичний навчальний заклад
системный подход
профессионально-педагогическая деятельность
высшее медицинское учебное заведение
systematic approach
professional pedagogical activity
higher medical education institution
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6242
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Profesiino_pedahohichna_diialnist_vykladachiv.pdf242,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.