UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6261
Назва: Становлення та розвиток інноваційних методів навчання в сучасній освіті
Автори: Ефендієва, Світлана Миколаївна
Эфендиева, Светлана Николаевна
Efendiieva, S. M.
Дата публікації: 2016
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Ефендієва С. М. Становлення та розвиток інноваційних методів навчання в сучасній освіті / С. М. Ефендієва // Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, Полтава, 24 березня 2016 р. – Полтава : Вид. відділу ВДНЗУ «УМСА». – С. 73–74.
Короткий огляд (реферат): У статті схарактеризовано поняття методики предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL), визначено умови застосування, а також основні світові моделі реалізації. Проаналізовано світовий досвід застосування методики предметно-мовного інтегрованого навчання.
Ключові слова: предметно-мовне інтегроване навчання (CLIL)
інтеграція
програмні засоби
полікультурний простір
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6261
Розташовується у зібраннях:Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах
Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stanovlennia_ta_rozvytok_innovatsiinykh_metodiv.pdf369,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.