UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6417
Назва: Використання відеоматеріалів як засіб створення іншомовного середовища на заняттях з англійської мови у ВМНЗ
Автори: Мелащенко, Марина Петрівна
Мелащенко, Марина Петровна
Melaschenko, M. P.
Ефендієва, Світлана Миколаївна
Эфендиева, Светлана Николаевна
Efendiieva, S. M.
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Мелащенко М. П. Використання відеоматеріалів як засіб створення іншомовного середовища на заняттях з англійської мови у ВМНЗ / М. П. Мелащенко, С. М. Ефендієва // Актуальні проблеми романо-германської філології та прикладної лінгвістики. – Вип. 11–12 (Ч. 2). – Чернівці, 2016. – С. 45–48.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості використання відео методу у процесі викладання англійської мови для студентів медичного вузу. Описується ефективність застосування та визначається мотивуюча функція відеоматеріалів. У статті розглянуто питання доцільності використання відеофільмів на заняттях з англійської мови, продемонстровано застосування методичних рекомендацій для опрацювання відео фрагментів. Показано приклади завдань до фільму, описано систему вправ; В статье рассматриваются особенности использования видео метода в процессе преподавания английского языка для студентов медицинского вуза. Описывается эффективность применения и определяется мотивирующая функция видеоматериалов. В статье рассмотрен вопрос целесообразности использования видеофильмов на занятиях по английскому языку, продемонстрировано применение методических рекомендаций для обработки видео фрагментов. Показаны примеры задач к фильму, описана система упражнений; The article deals with the features of the method that requires video usage in English teaching for students of medical university. Since many years video has been used for supporting initial and in-service teacher education. The use of video is virtually the only way for large groups of observers to visit a classroom without disturbing the students. The usage of video in English lessons allows improve lexical material, monological and dialogical communication. It is necessary to point out that when the student feels real opportunity to use his own knowledge in professional English or life situations, his motivation increases dramatically. The effectiveness and motivating function of the video are determined. The use of guidelines for processing video fragments is demonstrated. The article contains the system and the examples of exercises. There are three types of activities with video materials such as pre – watching activities, while watching activities and post watching activities. Our study made clear, however, that the digital revolution alone does not fully account for the increased interest in video in the past decade. It is also important that the emergence of digital video coincided with the upcoming of competency based teacher education and cooperative learning, both clearly facilitated by the new technological possibilities. It is necessary to notice that the usage of video materials in English teaching practice can make educational process more dynamic.
Ключові слова: інноваційні технології
синхронізація
комунікація
відеоматеріал
контекст
система вправ
методичні вказівки та рекомендації
инновационные технологии
синхронизация
коммуникация
видеоматериал
контекст
система упражнений
методические указания и рекомендации
innovative technology
synchronization
communication
video material
context
system of exercises
guidelines
methodical instructions and recommendations
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6417
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vykorystannia_videomaterialiv.pdf382,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.