UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6422
Назва: Методологічна парадигма формування професійних компетенцій
Автори: Геранін, Станіслав Ігорович
Хорош, Максим Вікторович
Дата публікації: 2014
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Геранін С. І. Методологічна парадигма формування професійних компетенцій / С. І. Геранін, М. В. Хорош // Сучасні технології управління навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, Полтава, 2014 р. / ВДНЗУ «УМСА». – Полтава, 2014. – С. 45–47.
Короткий огляд (реферат): Описана парадигма навчального процесу, яка передбачає формування необхідного запасу професійни компетенцій у студента. Підкреслені фактори, що визначають професійні компетенції і важливість ранньої психологічної професійної діагностики. Висвітлені особливості управління навчальним процесом із урахуванням ролі студента в сучасних концепціях.
Ключові слова: компетенції
методологія
навчання
професійна орієнтація
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6422
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
method_paradig.pdf238,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.