UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6429
Назва: Мотивація навчання в інтернатурі
Автори: Скрипнікова, Таїса Петрівна
Максименко, Павло Тихонович
Павленко, Людмила Григорівна
Богашова, Лідія Яківна
Просандєєва, Галина Федорівна
Скрипніков, Петро Миколайович
Шешукова, Ольга Вікторівна
Шевченко, Василь Кирилович
Мельник, Владислав Леонідович
Федорич, Тетяна Трохимівна
Хміль, Тетяна Андріївна
Дата публікації: 1998
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Мотивація навчання в інтернатурі / Т. П. Скрипникова, П. Т. Максименко, Л. Г. Павленко [ та.ін.] // Активізація студентів – засіб формування позитивних мотивів навчання : навч.-метод. конф. – Полтава, 1998. – С. 123–124.
Короткий огляд (реферат): Навчання в інтернатурі - важливим, складний та необхідний етап первинної спеціалізації. Головна мета її - поширення, покра­ щення і закріплення теоретичних знань, вмінь та практичних нави­ чок випускника. Мета інтернатури набуває важливого значення особливо сього­ дні, коли на перший план виступають ринкові відносини. Організа­ ція великої кількості приватних стоматологічних кабінетів, робота в державних установах по госпрозрахунку потребує підвищення від­ повідальності, знання сучасних стоматологічних технологій. Введення платних послуг у стоматології зобов'язує як виклада­ чів, так і випускників при вивченні в минулому спеціальності, звертати цілеспрямовано увагу на ті розділи, які недостатньо вивчені, а також на ті, які більш необхідні будуть у роботі випуск­ ника після закінчення інтернатури: - організація госпрозрахунко­ вих кабінетів; — платне обслуговування хворих у лікувальних за­ кладах і приватних кабінетах; - знання питань сучасної економіки у стоматології; — правові аспекти лікаря і хворого, їх захист; - су­ часна обробка інструментарію, матеріалів, рук медперсоналу; - захист медперсоналу від внутрішньокабінетної інфекції, СНІДу, гепатиту В, специфічних запальних захворювань. Після закінчення академії багато випускників мають право інди­ відуального працевлаштування у приватних структурах. Ось чому кафедра завжди звертає увагу на індивідуалізацію навчання інтернів. Постійно частина інтернів приділяють більше уваги тим розділам стоматології, якими будуть займатися після закінчення інтернатури, вдосконалюють практичні навички у цьому напрямку. Активний розвиток ендодонтії, велике надходження нових плом- бувальних матеріалів, знеболюючих засобів, інструментарію спону­ кає молодих спеціалістів замислитись над розширенням своїх знань та вмінь, щоб іти в ногу з сучасними досягненнями у стоматології. Тому кафедра заохочує інтернів відвідувати виставки зі стоматоло­ гії, семінари, конференції як в інших містах держави, так і за її межами. Інтерни запрошуються до активної участі в роботі семіна­ рів, організованих навчальним центром "Комподент". У зв'язку з цим кафедра в навчальну програму і навчальний план ввела заняття з маркетингу, нового економічного розрахунку, сучасних вимог до стоматологічного кабінету. Здійснюється інтег­ рація навчання інтернів з керівниками управління охорони здоро­ в'я, санітарно-епідеміологічною службою області, кафедрою онколо­ гії, інфекційних хвороб, клінічної фармакології, шкірно-венеричних хвороб. Поряд з виконанням навчального плану і програми, затвердже­ них МОЗ України, кафедра в лікувальну роботу впроваджує науко­ ві розробки співробітників академії, кафедри. Як база клінічних випробувань нових матеріалів і лікарських засобів, результати до­ сліджень широко використовуються в клініці, знайомлячи з цими методиками інтернів і спонукаючи їх до участі в наукових дослі­ дженнях. Так, вітчизняний композитний пломбувальний матеріал "Кромлайт", який знайшов широке застосування у реставраційній стоматології; матеріали фірми "Дентсплай" - "Спектрум ТРИ", "Дайрект АР" мають високу естетичну якість та довговічність, "фітодент” - рослинний препарат для лікування захворювань сли­ зової оболонки порожнини рота, "Вермілат” у комплексній терапії захворювань тканин пародонту, медичний клей КЛ-3, "Біофіл" для ушивання ран слизової оболонки порожнини рота та ін. Вище сказане є мотивацією до покращення знань і вмінь інтер­ нів. С
Ключові слова: стоматологія
інтерни
інтернатура
навчання
ендодонтія
мотивація
навчальний план
навчальна програма
мотивація
наукові розробки
випускник
практичні навички
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6429
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Motyvatsiya_navchannya_v_internaturi.pdf165,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.