UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6470
Назва: Methodological Feasibility of Test Technologies in Assessing Medical Students’ Proficiency
Автори: Лисанець, Юлія Валеріївна
Лисанец, Юлия Валериевна
Lysanets, Y. V.
Мороховець, Галина Юріївна
Мороховец, Галина Юрьевна
Morokhovets, H. Y.
Островська, Людмила Йосипівна
Островская, Людмила Иосифовна
Ostrovska, L. Y.
Пурденко, Тетяна Йосипівна
Пурденко, Татьяна Иосифовна
Purdenko, T. Y.
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Methodological Feasibility of Test Technologies in Assessing Medical Students’ Proficiency / Yu. Lysanets, H. Morokhovets, L. Ostrovska, T. Purdenko // Проблеми екології та медицини. ‒ 2017. ‒ 21(3-4). – С. 55–58.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано доцільність впровадження методик тестового контролю у навчальний процес вищих медичних навчальних закладів. Мета дослідження – розробка циклу тестових завдань та надання методичних рекомендацій щодо їх реалізації у вищій медичній освіті. Розглянуто переваги застосування тестових методик у порівнянні з традиційними технологіями контролю результатів навчання у вищих медичних навчальних закладах (мінімальні витрати часу на виконання та перевірку результатів; можливість перевірки якості засвоєння знань як теоретичного, так і практичного матеріалу; диверсифікація навчального процесу). Авторами запропоновано методологічний алгоритм впровадження технології тестового контролю. Розроблений цикл тестових завдань спрямований на вдосконалення знань, умінь і навичок студентів-медиків, розвиток пізнавальної активності та формування професійної компетентності майбутніх лікарів. Методично продумана робота з тестовими завданнями з урахуванням потреб цільової аудиторії у вищих медичних навчальних закладах є одним з ефективних способів формування компетенції майбутніх фахівців у галузі медицини та охорони здоров'я. Перспективи дослідження полягають у подальшому поглибленому дослідженні потенціалу методології тестування при оцінці результатів навчання студентів-медиків; The paper is focused on the issues associated with implementation of test assessment methods in the educational process of higher medical educational institutions. The objective of the research is to develop the cycle of test assignments and provide methodological recommendations for their integration in higher medical education. The article examines the advantages of using test methods as compared to the traditional ones for assessment of learning outcomes at higher medical educational institutions (the minimum time expense for performance and checking the results; the possibility of checking the quality of mastering knowledge in both theoretical and practical material; diversification of the learning process). It has been shown that such methods promote the cognitive activity of students and help in shaping the professional competence of future doctors. The authors have justified the methodological algorithm for the suggested system of tasks. The proposed cycle of test tasks is aimed at improving the knowledge, skills and abilities of medical students. Targeted and methodically thought-out work with test assignments at higher medical educational institutions is one of the effective ways of forming the competence of future specialists in the field of medicine and healthcare. The prospects for study consist in further in-depth research of the potential of test methodology in assessing the learning outcomes of medical students.
Ключові слова: тест
тестовий контроль
оцінювання
результати навчання
методологія
test
test control
assessment
learning outcomes
methodology
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6470
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Methodological_Feasibility_of_Test.pdf558,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.