UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6480
Назва: Розвиток клініко-анатомічного мислення студентів із патоморфології
Автори: Ніколенко, Лариса Григорівна
Ройко, Наталія Віталіївна
Новосельцева, Таїса Володимирівна
Насонов, Петро Іванович
Проскурня, Сергій Анатолійович
Дата публікації: 2009
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Розвиток клініко-анатомічного мислення студентів із патоморфології / Л. Г. Ніколенко, Н. В. Ройко, Т.В. Новосельцева [та ін.] // Клінічне мислення: шляхи формування та вдосконалення : матеріали навчально-методичної конференції. – Полтава, 2009. – Ч. 2. – С. 22–23.
Короткий огляд (реферат): Термін «клініко-анатомічне мислення» означає виховання в лікаря навичок критичної оцінки історії хвороби померлого, складання морфологічного діагнозу, визначення безпосередньої причини смерті. Ці питання вивчаються на заняттях із біопсійно-секційного курсу медичного і стоматологічного факультетів. В системі охорони здоров’я і в навчальному процесі значення біопсійно-секційного курсу для позитивної мотивації підвищення знань багатогранне, сприяє запобіганню діагностичним помилкам через правильне формування діагнозу хвороби і правильне розуміння біопсійних даних.
Ключові слова: клініко-анатомічне мислення
розвиток
удосконалення
формування
секційний курс
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6480
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rozvutok_klinsko_anatomichnogo_mislennya.pdf84,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.