UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6560
Назва: Професіоналізм педагога як головний чинник стимулювання в педагогічній спадщині М. І. Пирогова
Автори: Пісоцька, Олена Олександрівна
Песоцкая, Елена Александровна
Pisotska, O. O.
Дата публікації: 2005
Бібліографічний опис: Пісоцька О. Професіоналізм педагога як головний чинник стимулювання в педагогічній спадщині М. І. Пирогова / О. Пісоцька // Збірник наукових праць ПДПУ ім. Короленка В.Г. – Вип. 2 (41). – Полтава, 2005. – Серія. Педагогічні науки. – С. 16–22.
Короткий огляд (реферат): „ …Учитель тоді відповідає своєму призначенню, - коли він у змозі розв’язувати одночасно завдання навчання і виховання.” М. І. Пирогов; В данной статье рассматриваются профессиональные и личные качества учителя, анализируется система стимулирования учебно-воспитательной деятельности в творческом наследии Н. И. Пирогова. Исследуются взгляды Н. И. Пирогова на роль, значение, цель обучения и воспитания детей; In the present article the professional and individual qualities of the teachers are discribed. The system of education’s stimulation in N.I.Pirogov’s creative heritage is analyzed. Pirogov’s view towards the role, the meaning and the aim of the education is investigatid.
Ключові слова: система стимулювання
наглядність
навчально-виховна діяльність
вчитель
педагогічна спадщина
система стимулирования
наглядность
учебно-воспитательная деятельность
учитель
педагогическое наследие
stimulation system
visual methods
teaching and educational work
teacher
pedagogical heritage
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6560
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Profesionalizm_pedahoha_yak_holovnyi.pdf591,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.