UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6614
Назва: Імідж викладача вишу: комунікативний аспект
Автори: Бєляєва, Олена Миколаївна
Беляева, Елена Николаевна
Bieliaieva, O. M.
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Бєляєва О. Імідж викладача вишу: комунікативний аспект / О. Бєляєва // Імідж сучасного педагога. – 2015. – № 2 (151). – С. 37–40.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто комунікативний аспект іміджу викладача вишу. Розмежовано зміст понять «комунікація», «спілкування», «педагогічне спілкування». Проаналізовано основні моделі педагогічного спілкування з урахуванням перцептивної й інтерактивної складових. Авторка обґрунтовує думку, що знання психологічних, змістових і процесуальних основ педагогічного спілкування сприяє соціалізації викладача, забезпечує високий рівень педагогічної майстерності та слугує дієвим засобом формування або корекції його іміджу; Рассмотрен коммуникативный аспект имиджа перподавателя вуза. Дифференцировано содержание понятий «коммуникация», «общение», «педагогическое общение». Проанализированы основные модели педагогического общения с учетом перцептивной и интерактивной составляющих. Автор обосновывает мысль, что знание психологических, содержательных и процессуальных основ педагогического общения способствует социализации преподавателя, обеспечивает высокий уровень педагогического мастерства и служит эффективным средством формирования или коррекции его имиджа; Communicative aspect of image of Higher Educational Establishment teacher was considered. The content of such notions as «communication», «intercourse», «pedagogical communication» was differentiated. The main models of pedagogical communication were analyzed, taking into consideration perceptive and interactive components. The author substantiates idea that knowledge of psychological, content-related and processual principles of pedagogical communication promotes socialization of the teacher, provides high level of pedagogical skills and serves as effective method of formation and correction of Higher Educational Establishment teacher image.
Ключові слова: імідж викладача вишу
комунікація
перцепція
інтеракція
моделі педагогічного спілкування
имидж преподавателя вуза
коммуникация
перцепция
интеракция
модели педагогического общения
Higher Educational Establishment teacher image
communication
perception
models of pedagogical communication
interaction
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6614
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Imidzh_vykladacha_vyshu.pdf316,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.