UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6628
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБєляєва, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorБеляева, Елена Николаевна-
dc.contributor.authorBieliaieva, O. M.-
dc.contributor.authorСиниця, Валентина Григорівна-
dc.contributor.authorСиница, Валентина Григорьевна-
dc.contributor.authorSynytsia, V. H.-
dc.date.accessioned2018-03-12T13:42:43Z-
dc.date.available2018-03-12T13:42:43Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБєляєва О. М. Методи і прийоми як складова технології навчання латинської мови та медичної термінології / О. М. Бєляєва, В. Г. Синиця // Основні напрямки підготовки медичних кадрів у сучасних умовах : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, Полтава, 26 берез. 2015 р. – Полтава : Ред.-вид. відділ ВДНЗУ «УМСА», 2015 р. – С. 19–20.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6628-
dc.description.abstractРозглянуто взаємозв’язок між методами і прийомами навчання латинської мови і медичної термінології. Значну увагу приділено прийому алгоритмізації як такому, що має широкі можливості для оптимізації процесу навчання. Наголошується на необхідності використання прийомів позитивного емоційного ставлення до навчання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectлатинська мова і медична термінологіяuk_UA
dc.subjectприйоми навчанняuk_UA
dc.subjectалгоритмізаціяuk_UA
dc.subjectпозитивне емоційне ставлення до навчанняuk_UA
dc.titleМетоди і прийоми як складова технології навчання латинської мови та медичної термінологіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Metody_i_pryiomy_yak_skladova.pdf241,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.