UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6632
Назва: Розвиток педагогічної майстерності викладачів вищих медичних навчальних закладів: проблеми і шляхи розв’язання
Інші назви: Development of pedagogical excellence in teacher’s of higher medical educational establishments: problems and solutions
Развитие педагогического мастерства преподавателей высших медицинских учебных заведений: проблемы и пути их решения
Автори: Бєляєва, Олена Миколаївна
Беляева, Елена Николаевна
Bieliaieva, O. M.
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Бєляєва О. М. Розвиток педагогічної майстерності викладачів вищих медичних навчальних закладів: проблеми і шляхи розв’язання / О. М. Бєляєва // Pedagogy and Psychology. – 2018. – VI (63), Issue : 153. – P. 15–19.
Короткий огляд (реферат): На основі теоретичного аналізу джерел, присвячених проблеми формування, розвитку й удосконалення педагогічної майстерності викладачів непедагогічних ВНЗ і власного багаторічного досвіду роботи у вищій медичній школі автором обґрунтовано актуальність дослідження проблеми розвитку педагогічної майстерності викладачів ВМНЗ, а також окреслено основні шляхи її розв’язання. Значну увагу приділено питанням розвитку педагогічної майстерності викладачів цієї групи ВНЗ в умовах формальної, інформальної та неформальної педагогічної освіти; The relevance of the research concerning the problem of pedagogical excellence development of higher medical educational establishment teachers has been substantiated on the basis of the theoretical analysis of the literature sources related to the problem of formation, development and improvement of the teacher’s pedagogical excellence in non-pedagogical educational establishments, as well as long-term author’s work experience at the higher medical school; the main ways to solve the mentioned problem have been determined in the study. Considerable attention was paid to the development of pedagogical excellence of teachers for this group of higher educational establishment in the context of formal, non-formal and informal pedagogical education; На основе теоретического анализа источников, посвященных проблеме формирования, развития и совершенствования педагогического мастерства преподавателей непедагогических вузов и собственного опыта работы в высшей медицинской школе автором обоснована актуальность исследования проблемы развития педагогического мастерства преподавателей высших медицинских учебных заведений, а также описаны основные пути её решения. Значительное внимание уделено вопросам развития педагогического мастерства преподавателей этой группы высших учебных заведений в условиях формального, неформального и информального педагогического образования.
Ключові слова: професійно-педагогічна діяльність
педагогічна майстерність
медичний виш
освітнє середовище
формальна
інформальна та неформальна педагогічна освіта
professional pedagogical activity
pedagogical excellence
medical high school
educational environment
formal
non-formal and informal pedagogical education
профессионально-педагогическая деятельность
педагогическое мастерство
медицинский вуз
образовательное пространство
формальное
неформальное и информальное педагогическое образование
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6632
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rozvytok_pedahohichnoi_maisternosti.pdf315,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.