UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6667
Назва: ESP textbooks for medical students developed in and out of the local situation: pros and contras
Інші назви: Підручники з англійської мови за професійним спрямуванням для студентів-медиків, опубліковані в Україні та за кордоном: за і проти
Профессионально ориентированные учебники по английскому языку для студентов-медиков, опубликованные в Украине и за рубежом: за и против
Автори: Kostenko, V. G.
Костенко, Вікторія Геннадіївна
Костенко, Виктория Геннадиевна
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Kostenko V. G. ESP textbooks for medical students developed in and out of the local situation: pros and contras / V. G. Kostenko // Актуальні проблеми сучасної медицини. – 2015. – Т. 15, Вип. 2. – С. 26–29.
Короткий огляд (реферат): Much has being done to create knowledge about the specific needs to be covered in specialized language classrooms, in order to make this kind of language teaching as efficient as possible. Finding appropriate approach to design textbooks in English for medical purposes is one of the most important didactic tasks. The study has demonstrated the ESP textbook for medical students developed out of the local situation for the last decade are much superior than those domestic ones in helping students of medical sciences in our country to improve their job-related communicative skills and competence. But oversea textbooks are inconsistent with Ukrainian curriculum for medical students and designed for upper-intermediate English proficiency, while the majority of Ukrainian medical students are observed to have unsatisfactory command of English language. And, moreover, these books have lots of charts, grids, tables, pictures, extractions of related paperwork, audio-visual support. An ideal textbook for ESP should combine a process approach to develop writing, speaking, and listening skills, not giving the priority to the ability to read and comprehend science and job-related materials. It is desirable to design this textbook supplemented by extracurricular teaching aids such as other pamphlets, audio-visual aids; У статті представлена спроба порівняльного аналізу підручників з англійської мови за професійним спрямуванням, виданих в Україні та за кордоном упродовж останнього десятиліття. Аналіз ґрунтувався на трирівневій моделі оцінювання підручників з іноземної мови, розробленій Дж. Макдоноу та К. Шо. Підручники, видані за кордоном, здебільшого розраховані на вищий за середній рівень володіння англійською мовою, містять пропорційний розподіл завдань та вправ, спрямованих на розвиток основних видів мовленнєвої діяльності, включають чимало фрагментів документів різних жанрів, релевантних для медичної спільноти, представляють для ознайомлення так звані real-life ситуації. Підручники, видані в Україні, відповідають вимогам чинної програми з іноземної мови для вищих медичних шкіл, орієнтовані на студентів з нижче середнього та середнім рівнем володіння англійською мовою, переважно спрямовані на поліпшення навичок читання, дещо залишаючи поза межами уваги розвиток інших мовленнєвих умінь, не дають повного уявлення про жанри, поширені в англомовному медичному дискурсі, та їхні лінгвістичні та соціокультурні особливості; В статье представлена попытка сравнительного анализа профессионально ориентированных учебников, изданных в Украине и за рубежом за последнее десятилетие. Анализ проводился с использованием трехуровневой модели оценивания учебников по иностранному языку, разработанной Макдоноу та К. Шо. Учебники, изданные за рубежом, преимущественно рассчитаны на уровень владения английским языком выше среднего, содержат пропорциональное распределение заданий и упражнений, направленных на развитие основных видов речевой деятельности, включают достаточное количество фрагментов документов разных жанров, релевантных для медицинской общественности, представляют для ознакомления так называемые real-life ситуации. Учебники, изданные в Украине, соответствуют требованиям действительной программы по иностранному языку для высших медицинских школ, ориентированы на студентов, чей уровень владения английским языком – средний и ниже среднего, как правило, нацелены на улучшение навыков чтения, оставляя за пределами внимания развитие других речевых учений, не дают полного представления о жанрах, распространенных в англоязычном медицинском дискурсе, об их лингвистических и социокультурных особенностях.
Ключові слова: англійська мова за професійним спрямуванням
підручники
студенти-медики
оцінювання підручників
мовленнєві уміння
профессионально ориентированный английский язык
учебники
студены-медики
оценивание учебников
речевые умения
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6667
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ESP_textbooks_for_medical.pdf225,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.