UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6737
Назва: Диференційований підхід як невід’ємна складова педагогічної майстерності
Автори: Гончарова, Євгенія Євгенівна
Гончарова, Евгения Евгеньевна
Honcharova, Y. Y.
Дата публікації: 2007
Бібліографічний опис: Гончарова Є. Є. Диференційований підхід як невід’ємна складова педагогічної майстерності / Є. Є. Гончарова // Витоки педагогічної майстерності. – 2007. – Вип. 3. – С. 65–72.
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є диференціація навчання іноземної мови студентів вищих навчальних закладів. Подається типологія диференційованих вправ для індивідуалізації процесу навчання іноземної мови в залежності від рівня підготовки студентів; The object of the author’s investigation is the differentiation of teaching foreign language process at higher school. The author presents the typology of differentiated exercises for the individualization of the process of teaching foreign language depending on the level of student’s knowledge.
Ключові слова: педагогічна майстерність
диференційований підхід
дидактичні здібності
тренувальні вправи
вивчення іноземної мови
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6737
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyferentsiiovanyi_pidkhid.pdf289,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.