UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6960
Назва: Сутність діалогу в діяльності вчителя Великої Британії
Автори: Романко, Ірина Григорівна
Романко, Ирина Григорьевна
Romanko, I. H.
Дата публікації: 2010
Бібліографічний опис: Романко І. Сутність діалогу в діяльності вчителя Великої Британії / І. Романко // Імідж сучасного педагога. – 2010. – № 5 (104). – С. 24–25.
Короткий огляд (реферат): Рассмотрены значение педагогического диалога в работе учителя средней школы Великобритании, а также изучение особенностей диалогического взаимодействия учителя и учеников во время учебно-воспитательной работы; This article is devoted to studying and significance of the educational dialogue at secondary schools of Great Britain and is also to studying particularities of dialogue interactions during the lesson.
Ключові слова: диалог
педагогическое общение
диалогическое взаимодействие
dialogue
pedagogical communication
dialogue interaction
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6960
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sutnist_dialohu_v_diialnosti.pdf250,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.