UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6964
Назва: Сучасні тенденції розвитку комунікативної взаємодії вчителя й учнів у загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії
Інші назви: Современные тенденции развития коммуникативного взаимодействия учителя и учеников общеобразовательных учебных заведениях Великобритании
Current trends of the communicative interaction between teacher and pupils in secondary schools of Great Britain
Автори: Романко, Ірина Григорівна
Романко, Ирина Григорьевна
Romanko, I. H.
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Романко І. Г. Сучасні тенденції розвитку комунікативної взаємодії вчителя й учнів у загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії / І. Г. Романко // Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, частина ІІ: зб. Наук. Праць. – 2011. – Вип. 5. – С. 13–16.
Короткий огляд (реферат): Здійснено аналіз сучасних тенденцій розвитку комунікативної взаємодії вчителя й учнів у загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії, на основі чого досягнуто вирішення наукового завдання, що полягає в теоретичному обґрунтуванні педагогічних засад діалогічної взаємодії, виявленні прогресивних здобутків загальноосвітніх навчальних закладів Великобританії для використання їх у сучасних умовах модернізації вітчизняної освіти. Одержані в процесі дослідження результати дозволяють зробити висновки, що мають теоретичне і практичне значення; Проанализированы современные тенденции развития коммуникативного взаимодействия учителя и учеников в общеобразовательных учебных заведениях Великобритании, на основе чего достигнуто решение научного задания, которое заключается в теоретическом обосновании педагогических основ диалогического взаимодействия, в выявлении прогрессивных достижений общеобразовательных учебных заведений Великобритании для использования их в современных условиях модернизации отечественного образования. Полученные, в процессе исследования результаты позволяют сделать выводы, которые имеют теоретическое и практическое значение; The current trends of the communicative interaction between teacher and pupils in secondary schools of Great Britain have analyzed. The decision of scientific tasks based on theoretical grounds of dialog interaction is reached. The progressive achievements of secondary schools of Great Britain for using in the current native education evolved. During the study obtained results lead to conclusions that have theoretical and practical significance.
Ключові слова: комунікативна взаємодія
вчитель
учні
діалог
освіта
Велика Британія
коммуникативное взаимодействие
учитель
ученики
образование
Великобритания
communicative interaction
teacher
pupils
education
Great Britain
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6964
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Suchasni_tendentsii_rozvytku.pdf181,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.