UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6968
Назва: Теоретичні основи дослідження педагогічних можливостей діалогу в загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії
Автори: Романко, Ірина Григорівна
Романко, Ирина Григорьевна
Romanko, I. H.
Дата публікації: 2007
Бібліографічний опис: Романко І. Г. Теоретичні основи дослідження педагогічних можливостей діалогу в загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії / І. Г. Романко // Збірник наукових праць ПДПУ ім. В. Г. Короленка. – 2007. – Серія: «Педагогічні науки». – Вип. 5 (57). – С. 203–207.
Короткий огляд (реферат): В даний час в умовах гуманізації і індивідуалізації навчання особливе значення має ідея діалогу, яка може спонукати багатьох до пошуку шляхів її реалізації. Дослідження в різних областях сучасного знання (педагогіці, психології, культурології і т.д.) демонструють надзвичайну плідність ідеї діалогу, багатство її методології. Розуміння принципової неоднозначності діалогу істотно підсилює цей методологічний потенціал, розширює і заглиблює сферу його застосування, відкриває нові перспективи і можливості для вивчення цілого ряду традиційних проблем, в числі яких і проблема людини.
Ключові слова: діалог
мовленнєва взаємодія
педагогічне спілкування
педагогічна взаємодія
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6968
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Teoretychni_osnovy_doslidzhennia.pdf171,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.