UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6981
Назва: Інтерпретація діалогу в психолого-діалогічних дослідженнях в загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії
Автори: Романко, Ірина Григорівна
Романко, Ирина Григорьевна
Romanko, I. H.
Дата публікації: 2007
Бібліографічний опис: Романко І. Г. Інтерпретація діалогу в психолого-діалогічних дослідженнях в загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії / І. Г. Романко // Постметодика. – 2007. – № 3 (74). – С. 37–39.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена вивченню й значенню діалогу в загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії, а також вивчення і теоретичний аналіз психологічних досліджень в галузі педагогічної психології вітчизняних та зарубіжних авторів; Статья посвящена изучению и значению диалога в среднеобразовательных учебных заведениях Великобритании, а также изучение и теоретический анализ психологических исследований в области педагогической психологии отечественных и зарубежных авторов; This article is devoted to studying and significance of the dialogue at secondary schools of Great Britain and it is also devoted to studying and theoretical analysis of psychological searching in the field of pedagogical psychology by native and foreign authors.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6981
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Interpretatsiia_dialohu.pdf290,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.