Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6987
Назва: Возможности использования дистанционного обучения в системе высшего медицинского образования
Автори: Локес, Екатерина Петровна
Ставицкий, Станислав Александрович
Ищенко, Виктория Владимировна
Локес, Катерина Петрівна
Ставицький, Станіслав Олександрович
Іщенко, Вікторія Володимирівна
Lokes, K.
Stavitskiy, S.
Ischenko, V.
Ключові слова: дистанційне навчання
медична освіта
дистанционное обучение
медицинское образование
distance learning
medical education
Дата публікації: 2016
Видавець: Самаркандский Государственный медицинский институт
Бібліографічний опис: Локес Е. П. Возможности использования дистанционного обучения в системе высшего медицинского образования / Е. П. Локес, С. А. Ставицкий, В. В. Ищенко // Модернизация высшего медицинского образования: Модульная система обучения : мат. науч.-практ. конф. с междунар. участием. Проблемы биологии и медицины. – Самарканд, 2016. – № 2.1 (88). – С. 80.
Короткий огляд (реферат): Для кафедр клинической направленности дистанционный способ обучения является дополнительным, поскольку студентам невозможно освоить все необходимые практические навыки самостоятельно без помощи преподавателя. Также специфика обучения в высших медицинских учреждениях предусматривает необходимость приема пациентов, написания историй болезни, что обуславливает лишь частичное использование методов дистанционного обучения; Для кафедр клінічної спрямованості дистанційний спосіб навчання є додатковим, оскільки студентам неможливо освоїти всі необхідні практичні навички самостійно без допомоги викладача. Також специфіка навчання у вищих медичних закладах передбачає необхідність прийому пацієнтів, написання історій хвороби, що обумовлює лише часткове використання методів дистанційного навчання; For the departments of clinical focus, the distance learning method is optional, since it is impossible for students to master all the necessary practical skills without the help of a teacher. Also, the specifics of training in higher medical institutions include the need to receive patients, writing case histories, which causes only a partial use of distance learning methods.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6987
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Samarkand1-082.pdf218,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.