Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6987
Назва: | Возможности использования дистанционного обучения в системе высшего медицинского образования |
Автори: | Локес, Екатерина Петровна Ставицкий, Станислав Александрович Ищенко, Виктория Владимировна Локес, Катерина Петрівна Ставицький, Станіслав Олександрович Іщенко, Вікторія Володимирівна Lokes, K. Stavitskiy, S. Ischenko, V. |
Ключові слова: | дистанційне навчання медична освіта дистанционное обучение медицинское образование distance learning medical education |
Дата публікації: | 2016 |
Видавець: | Самаркандский Государственный медицинский институт |
Бібліографічний опис: | Локес Е. П. Возможности использования дистанционного обучения в системе высшего медицинского образования / Е. П. Локес, С. А. Ставицкий, В. В. Ищенко // Модернизация высшего медицинского образования: Модульная система обучения : мат. науч.-практ. конф. с междунар. участием. Проблемы биологии и медицины. – Самарканд, 2016. – № 2.1 (88). – С. 80. |
Короткий огляд (реферат): | Для кафедр клинической направленности дистанционный способ обучения является дополнительным, поскольку студентам невозможно освоить все необходимые практические навыки самостоятельно без помощи преподавателя. Также специфика обучения в высших медицинских учреждениях предусматривает необходимость приема пациентов, написания историй болезни, что обуславливает лишь частичное использование методов дистанционного обучения; Для кафедр клінічної спрямованості дистанційний спосіб навчання є додатковим, оскільки студентам неможливо освоїти всі необхідні практичні навички самостійно без допомоги викладача. Також специфіка навчання у вищих медичних закладах передбачає необхідність прийому пацієнтів, написання історій хвороби, що обумовлює лише часткове використання методів дистанційного навчання; For the departments of clinical focus, the distance learning method is optional, since it is impossible for students to master all the necessary practical skills without the help of a teacher. Also, the specifics of training in higher medical institutions include the need to receive patients, writing case histories, which causes only a partial use of distance learning methods. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6987 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Samarkand1-082.pdf | 218,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.