UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/7145
Назва: Теоретичні методологічні аспекти безперервної післядипломної медичної освіти
Інші назви: The oreticaland methodologicalaspects of continuous post-graduate education
Автори: Ждан, Вячеслав Миколайович
Скрипник, Ігор Миколайович
Давиденко, Ганна Миколаївна
Марченко, Алла Володимирівна
Zhdan, V. M.
Skrypnyk, І. M.
Davydenko, H. M.
Marchenko, A. V.
Дата публікації: 2014
Видавець: Міністерство охорони здоров’я України, Центральний методичний кабінет з вищої медичної освіти, ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет ім. І. Я. Горбачевського МОЗ України»
Бібліографічний опис: Теоретичні методологічні аспекти безперервної післядипломної медичної освіти / В. М. Ждан, І. М. Скрипник, Г. М. Давиденко, А. В. Марченко // Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України” (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц–зв’язку) : матеріали Всеукр. навч.–наук. конф. з міжнар. участю, присвяч. 160–річчю з дня народження І.Я. Горбачевського, Тернопіль, 15–16 травня 2014 р. – Тернопіль : ТДМУ «Укрмедкнига», 2014. – Ч. 2. – С. 434–438.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена теоретичним і методологічним аспектам безперервної післядипломної медичної освіти. В роботі розглянуті історичні питання післядипломної медичної освіти, структура післядипломної освіти, її етапність. Значна увага приділяється роздумам щодо необхідності безперервної медичної освіти, мотивації слухачів до післядипломного навчання. Розглядаються складові мотивації. У статті розглянуті форми післядипломної освіти, окрема увага приділена сучасним методам - дистанційному навчанню. Вказані переваги та недоліки дистанційного навчання для різних етапів післядипломного навчання лікарів. Відзначена роль практичної підготовки лікарів напіслядипломному етапі та наведені погляди щодо ролі державної політики у системі безперервної післядипломної медичної освіти; The article is devoted to theoretical and methodological aspects of continuous post-graduate medical education. The historical issues of post-graduate medical education, the structure and stages of post-graduate education are examined. Considerable attention is given to reflections on the necessity of continuous medical education, motivation of students to post-graduate study. The components of motivation are considered. The article examines the forms of post-graduate education; particular attention is given to modern methods - distance education. The article describes the advantages and disadvantages of distance learning for different stages of post-graduate education of physicians. The role ofpractical training ofdoctors at the post-graduate stage is emphasized; the views on the role of state policy in the system of continuous post-graduate medical education are represented.
Ключові слова: післядипломна медична освіта
дистанційне навчання
мотивація
post-graduate education
distance education
motivation
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/7145
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The oreticaland methodological aspects of continuous.pdf148,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.