UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/7153
Назва: Особливості лінгводидактичного тестування з російської мови як іноземної: контроль vs навчання
Автори: Дегтярьова, Клавдія Віталіївна
Дата публікації: 2017
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія"
Бібліографічний опис: Дегтярьова К. В. Особливості лінгводидактичного тестування з російської мови як іноземної: контроль vs навчання / К. В. Дегтярьова // Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів : матеріали навч.-наук.конф. з міжнародн.участю. – Полтава, 2017. – С. 43–45.
Короткий огляд (реферат): Узагальнюються деякі теоретичні засади тестування з російської мови як іноземної, визначається їх специфіка та відмінність від тестів з інших навчальних дисциплін; пропонуються основні види тестових завдань з курсу.
Ключові слова: педагогічні вимірювання
лінгводидактичні тести
діагностичні навчальні тести
принципи тестування
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/7153
Розташовується у зібраннях:Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів
Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osoblivosti_testuvannia.pdf135,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.