Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/7217
Назва: Порівняльний аналіз показників якості освітньої діяльності ВДНЗУ «УМСА» за 2013 - 2017 рр.
Автори: Ждан, Вячеслав Миколайович
Ждан, Вячеслав Николаевич
Zhdan, V.
Дворник, Валентин Миколайович
Дворник, Валентин Николаевич
Dvornik, V.
Бобирьов, Віктор Миколайович
Бобырев, Виктор Николаевич
Bobyriov, V. M.
Білаш, Сергій Михайлович
Билаш, Сергей Михайлович
Bilash, S. M.
Бєляєва, Олена Миколаївна
Беляева, Елена Николаевна
Bieliaieva, O. M.
Ключові слова: якість
вища медична освіта
показники якості
стейкохлдери
ДСТУ ISO 9001:2015
рейтинг «ТОП-200 Україна»
качество
высшее медицинское образование
показатели качества
стейкхолдеры
ГСТУ ISO 9001:2015
рейтинг «ТОП-200 Украина»
quality
higher medical education
quality indices
stakeholders
ISO 9001:2015
IDT
ranking «TOP-200 Ukraine»
Дата публікації: 2018
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія"
Бібліографічний опис: Порівняльний аналіз показників якості освітньої діяльності ВДНЗУ «УМСА» за 2013 - 2017 рр. / В. М. Ждан, В. М. Дворник, В. М. Бобирьов [та ін.] // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 3–7.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано дані незалежних джерел, які підтверджують якість освітньої діяльності ВДНЗУ «УМСА» протягом 2013 – 2017 рр. Виявлено позитивну динаміку двох основних показників якості освітньої діяльності: «оцінка якості науково-педагогічного потенціалу» і «оцінка якості навчання»; Проанализированы данные независимых источников, подтверждающие качество образовательной деятельности, проводимой ВГУЗУ «УМСА» на протяжении 2013 – 2017 гг. Выявлена позитивная динамика роста основных показателей качества образовательной деятельности таких, как «качество научно-педагогического потенциала» и «оценка качества обучения»; The data of independent sources confirming the quality of educational activity provided by the Higher State Educational Establishment «UMSA» over the period 2013 – 2017 have been analyzed. Positive growth dynamics regarding the basic quality indices of educational activity, namely, «quality of scientific-pedagogical potential» and «assessment of education quality» has been determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/7217
Розташовується у зібраннях:Наукові праці
Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Porivnialnyi_analiz_pokaznykiv.pdf591,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.