Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/7273
Назва: Оптимізація навчального процесу на кафедрі гістології, цитології та ембріології в умовах кредитно-модульної системи
Інші назви: Оптимизация учебного процесса на кафедре гистологии, цитологии и эмбриологии в условиях кредитно-модульной системы
Optimization of educational process on the department of Histology, Cytology and Embryology in the conditions of the credit-module system
Автори: Шепітько, Володимир Іванович
Шепитько, Владимир Иванович
Shepit'ko, V.
Лисаченко, Ольга Дмитрівна
Лисаченко, Ольга Дмитриевна
Lisachenko, O.
Ключові слова: учбовий процес
кредитно-модульна система
контроль знань
учебный процесс
кредитно-модульная система
контроль знаний
educational process
credit-module system
control of knowledges
Дата публікації: 2007
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Шепітько В. І. Оптимізація навчального процесу на кафедрі гістології, цитології та ембріології в умовах кредитно-модульної системи / В. І. Шепітько, О. Д. Лисаченко // Світ медицини та біології. — 2007. — № 1. — С. 99—101.
Короткий огляд (реферат): Регулярне використання різних видів контролю на протязі всього заняття різко активізує аудиторну и позааудиторну работу студентів і є одним з методів оптимізації учбового процесу, оскількі підвищує ефективність засвоєння студентами практичної і теоретичної частини курсу цитології, ембріології, гістології; Регулярное использование различных видов контроля на протяжении всего занятия резко активизирует аудиторную и внеаудиторную работу студентов и является одним из методов оптимизации учебного процесса, поскольку повышает эффективность усвоения студентами практической и теоретической части курса цитологии, эмбриологии, гистологии; The regular use of different control types during all employment sharply activates an audience and pozaaudytornu work of students and is one of methods of educational process optimization, as promotes efficiency of mastering by the students of practical and theoretical part of course of cytology, embryology, histology.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/7273
ISSN: 2079-8334
Розташовується у зібраннях:Наукові праці



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.