UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/7452
Назва: Особливості професійної підготовки лікарів-стоматологів за кредитно- модульною системою організації навчального процесу
Автори: Рибалов, Олег Васильович
Іваницька, Олена Сергіївна
Буханченко, Ольга Петрівна
Рыбалов, Олег Васильевич
Иваницкая, Елена Сергеевна
Буханченко, Ольга Петровна
Rybalov, O.
Ivanitska, O.
Buhanchenko, O.
Дата публікації: 2014
Видавець: ТДМУ Укрмедкнига
Бібліографічний опис: Рибалов О. В. Особливості професійної підготовки лікарів-стоматологів за кредитно- модульною системою організації навчального процесу / О. В. Рибалов, О. С. Іваницька, О. П. Буханченко // Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю присвяченої 160-річчю з дня народження І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : ТДМУ, 2014. – Ч. 1. – С. 326–328.
Короткий огляд (реферат): Кредитно-модульна система дозволяє модернізувати традиційні методи навчання: припускає диференційний, адаптивний та колективний спосіб викладання. Істотною характеристикою модульного підходу є всебічний аналіз процесу навчальної діяльності вищої закладу, який передбачає поділення учбової інформації на «елементарні порції», виявлення логічних і психолого-педагогічних зв’язків між ними, актуалізацію самоконтролю студентів. Пошук способів побудови навчального процесу, адекватного сучасним вимогам, приводе нас до переконання, що цьому відповідають можливості кредитно-модульної системи; Кредитно-модульная система позволяет модернизировать традиционные методы обучения: предполагает дифференцированный, адаптивный и коллективный способ обучения. существенным характеристикой модульного подхода является всесторонний анализ процесса учебной деятельности высшей заведения, который предусматривает разделение учебной информации на «элементарные порции», выявление логических и психолого-педагогических связей между ними, актуализацию самоконтроля студентов. Поиск способов построения учебного процесса, адекватного современным требованиям, приводит нас к убеждению, что этому соответствуют возможности кредитно-модульной системы; The credit-modular system allows you to upgrade traditional ones teaching methods: involves a differential, adaptive and collective way of teaching. Essential the characteristic of the modular approach is a comprehensive analysis of the process of educational activity of a higher institution, which involves the sharing of educational information on "elementary portions", the discovery of logical and psycho-pedagogical connections between them, actualization of self-control of students. Search for methods building an educational process that is adequate to modern requirements leads us to believe that this corresponds to the capabilities of the credit-module system.
Ключові слова: кредитно-модульная система
кредитно-модульна система
The credit-modular system
медицинское образование
медична освіта
medical education
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/7452
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KMS_2014_1_part-328-330 2.pdf195,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.