Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/755
Назва: Місце семінарського заняття в системі післядипломної освіти лікарів-стоматологів
Інші назви: Место семинарского занятия в системе последипломного образования врачей-стоматологов
Seminar-style classes in the system of postgraduate dental education
Автори: Шешукова, Ольга Вікторівна
Шешукова, Ольга Викторовна
Sheshukova, O. V.
Ключові слова: післядипломна освіта
лікарі-стоматологи
семінарські заняття
последипломное образование
врачи-стоматологи
семинарские занятия
postgraduate education
dentist
seminar-style classes
Дата публікації: 2015
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Шешукова О. В. Місце семінарського заняття в системі післядипломної освіти лікарів-стоматологів / О. В. Шешукова // Світ біології і медицини. – 2015. – № 1 (48). – С. 204–206.
Серія/номер: УДК;616.31:378.14
Короткий огляд (реферат): У статті актуалізовано місце семінарського заняття на етапі післядипломної освіти лікаря-стоматолога. Проаналізовані організаційні та дидактичні принципи, на основі яких вибудовується семінарське заняття. Показано, що дотримання зазначених принципів у підготовці семінарів із курсу дитячої стоматології для лікарів-інтернів дозволяє вирішити питання формування висококваліфікованих фахівців, які мають досконалі знання з базового предмету та суміжних дисциплін. В статье актуализировано место семинарского занятия на этапе последипломного образования врача-стоматолога. Проанализированы организационные и дидактические принципы, на основе которых выстраивается семинарское занятие. Показано, что применение указанных принципов при подготовке семинаров для врачей-интернов по курсу детской стоматологии позволяет решить вопрос формирования высококвалифицированных специалистов, обладающих глубокими знаниями по базовому предмету и смежным дисциплинам.The paper consideres the role of seminar-style classes in postgraduate dental education. Organizational and didactic principles have been analysed, which are the basis for structuring of a seminar. It is shown that application of specified principles in making seminars for interns in Children’s Dentistry allows solving the problem of highly skilled specialists’ training, acquiring deep knowledge in major subject and allied disciplines.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/755
ISSN: 2079-8334
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SMB-2015-01-204.pdf160,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.